×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

«بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین قرارداد بیمه‌ای شرکت‌های بیمه کشور است» این اظهار نظر سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون در حاشیه مراسم افتتاح «نخستین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی» در بهمن ماه ۱۳۹۹ بود؛ حال او بیان می کند که این سبد کامل، باز هم در حال پربار تر شدن است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، محمدحسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی این شرکت معتقد است که «در بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین و جامع‌ترین بیمه‌نامه حال حاضر کشور ارائه خواهد شد و ویژگی‌هایی همچون معافیت‌ها، پرداخت مستمری ‌ها، پوشش بیمه‌ای حوادث، بیمه تکمیلی و… در این بیمه‌نامه لحاظ شده است».
او مطرح می کند که دارنده این بیمه نامه «می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی برخوردار شده» و از خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار بهره‌مند می‌شود».
«پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن» و «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» از دیگر مواردی بود که در طرح بیمه زندگی دیده شده بود.
سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در این گفت و گو مطرح کرد که علاوه بر مواردی که پیشتر در خصوص ویژگی های بیمه زندگی این شرکت گفته شده بود، بنا دارد پوشش «هزینه های مشاوره درمانی» را نیز به این رشته اضافه کرده و بسته تکمیلی تری را برای مشتریان فراهم کند.
یوسفی در تشریح این خدمت توضیح داد: این کار به منظور کمک به آرامش هرچه بیشتر جامعه در شرایط کنونی بوده و به عنوان مسئولیت اجتماعی شرکتی نیز در نظر گرفته می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون بیمه نامه های جدیدی نیز برای سرمایه گذاران در حال طراحی است که می تواند تحول زیادی را در زمینه خدمات بیمه ای به وجود آورد و در حال حاضر مراحل فنی آن طی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.