×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بدنبال بازنشستگی کیومرث حیدری سرپرست سابق شعبه ۴ تامین اجتماعی کرمانشاه  و در راستای اجرای دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر استفاده از ظرفیت مدیریتی بانک اطلاعاتی مدیران آینده با هدف انتخاب مدیران توانمند و خلاق جهت تصدی پست های مدیریتی سازمان در سطوح مختف، ایمان بیوس مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با صدور حکمی  محمد امجدیان رئیس و کارشناس ارشد نظارت و ارزشیابی اداره کل و منتخب بانک اطلاعاتی مدیران آینده سازمان را به عنوان سرپرست شعبه ۴ تامین اجتماعی این استان منصوب کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به رسالت خدمت رسانی بی منت سازمان تامین اجتماعی،طرح و ایده نو و خلاقیت مدیر عامل   سازمان در اجرای آزمون مدیران آینده و تشکیل بانک اطلاعاتی مربوطه را نقطه عطفی در گزینش و انتخاب مدیران خلاق و توانمند برای تصدی پست های مدیریتی در سطوح گوناگون سازمان دانست و افزود:قطعا مدیران شایسته و خلاق با راهبری موثر و تشکیل تیم کاری خادم مردم، خدمتی بی نظیر و ارزشمند همراه با رضایت را به مخاطبان سازمان ارایه می دهند که این رویه از اهداف کلان سازمان تامین اجتماعی است.

بیوس در ادامه با اشاره به گسترش خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی افزود:اجرای طرح دوشنبه های دیجیتالی سازمان با طرح سی هفتاد(۳۰۷۰) در هر هفته رونمایی از حداقل دو خدمت غیر حضوری ، به تدریج تا پایان بهمن ماه سال جاری ۳۰ خدمت حضوری را به ۳۰ خدمت غیر حضوری با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه به شعب و مراکز بیمه ای و درمانی تبدیل خواهد نمود.

وی با اشاره به اجرای طرح  دوشنبه هفته اول با عنوان پرداخت کمک هزینه ازدواج غیر حضوری با احراز شرایط  و استعلام تکفل دختران مجرد گفت :در این طرح ، شناسایی بیمه‌شدگان حائز شرایط ماده (۸۵) قانون تامین اجتماعی و فرآیندهای مربوط به ثبت مشخصات، انجام محاسبات، صدور اسناد و ارسال به اداره کل امور مالی در سامانه متمرکز تعهدات کوتاه مدت برای واجدین شرایط که دارای شماره حساب و شماره تلفن همراه معتبر در سیستم هستند، در پایان هرماه به صورت هوشمند و بدون نیاز به مراجعه بیمه‌شده به واحد اجرایی صورت می‌پذیرد و مراتب نیز از طریق پیامک به بیمه‌شده اعلام می شود.

وی افزود: علاوه بر شیوه فوق، امکان ثبت اطلاعات مربوط به ازدواج توسط بیمه‌شده از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir فراهم است.

مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه  اظهار داشت: افرادی که با وجود تکمیل اطلاعات شماره حساب و شماره تلفن همراه در سامانه خدمات غیرحضوری، در پایان ماه مربوطه، پیامک ثبت کمک هزینه ازدواج را دریافت نمی کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور از مسیر (منوی بیمه شدگان‏‏/ حمایت های کوتاه مدت‏‏/ درخواست کمک هزینه ازدواج) از علت عدم دریافت کمک هزینه ازدواج مطلع و در صورت اعتراض با ثبت درخواست پشتیبانی و بارگذاری تصاویر عقدنامه و صفحه ازدواج شناسنامه از طریق منوی «افزودن تصاویر جدید» نسبت به ارائه درخواست و پیگیری های مربوطه اقدام کنند.

شایان ذکر است شعبه ۴ تامین اجتماعی استان کرمانشاه با دارا بودن ۳۰ نفر نیروی انسانی شاغل راهبری و خدمت رسانی رضایت بخش به حدود ۶۸ هزار نفر از بیمه شدگان تحت پوشش استان را بر عهده دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.