×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل و تنی چند از مدیران ارشد بانک ملی ایران، بخش استریلیزاسیون مرکزی (CSSD) بیمارستان بانک ملی ایران افتتاح شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات موثر مدیران و کارکنان بیمارستان بانک اظهارداشت: حمایت از تامین و استقرار تجهیزات و امکانات حداکثری در بیمارستان بانک در جهت بهبود و تقویت کیفیت خدمات درمانی به همکاران و مراجعین از مهمترین اهداف و اولویت های بانک است.

وی با بیان این که بانک ملی ایران مجموعه ای گسترده از همکاران شاغل و بازنشسته را داراست، گفت: ارایه خدمات سلامت بیمارستان به همکاران می تواند نقش مهمی در میزان رضایت مندی همکاران از بانک داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی این امکان فراهم شده تا تمامی کارکنان فاقد مسکن، بزودی خانه دار شوند.

دکتر فرزین در ادامه گفت: ما نه تنها تصمیمی برای واگذاری بیمارستان نداریم بلکه مصمم هستیم و تلاش می کنیم تا تجهیزات و امکانات بیمارستان را در جهت بهبود و تقویت کیفیت خدمات درمانی به همکاران و مراجعان ارتقاء و توسعه بخشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم خواستار ارائه خدمات درمانی یکسان، عادلانه و با کیفیت به تمامی کارکنان بانک در سراسر کشور شد .

حمید جمالی طرئی رئیس بیمارستان بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به این که تاکنون خدمات خوب و شایسته ای در بیمارستان بانک ملی ایران ارایه شده، خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی همکاران از خدمات درمانی بیمارستان بانک در اولویت است و بنا داریم تا در راستای ارائه خدمات بهینه به همکاران و مراجعان در مسیر دیجیتالی شدن حرکت کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از حمایت های دکتر فرزین در راستای توسعه بیمارستان بانک، تاکید کرد: با راه اندازی بخش استریلیزاسیون مرکزی در بیمارستان شاهد ارتقاء سطح سلامت پزشکان و همکاران خواهیم بود.

رئیس بیمارستان بانک ملی ایران پیگیری و ارتقاء طب پیشگیری، توسعه بخش سی تی اسکن و اجرای پرونده الکترونیک سلامت را از دیگر اولویت های کاری خود عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی و هدفگذاری های صورت گرفته در حال گام برداشتن به سمت خود گردان شدن بیمارستان هستیم.

گفتنی است، این مرکز طی سال های گذشته با نام CSR در بیمارستان فعالیت می کرد و امروز با افتتاح بخش CSSD همچنان این مرکز با امکانات و تجهیزات کامل تر و مدرن تری به فعالیت خود ادامه می دهد. این مرکز از سه بخش کثیف، تمیز و استریل از لحاظ تجهیزات، فرآیند و نیروی انسانی مجزا است. ابزار های جراحی مصرف شده در اتاق عمل و بخش ها با آسانسورهای مجزا و بدون دخالت نیروی انسانی به این مرکز منتقل می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.