×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بر اساس ششمین صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و گزارش معاونت سازمان و برنامه ریزی از ابتدای سال تا هشتم مهرماه سال جاری برای بیش از ۶۱ هزار و ۲۴۶ نوزاد متولد شده افتتاح حساب شده و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، اطلاعات ۶۱ هزار و ۹۸۶ نوزاد توسط شعب این بانک در سراسر کشور دریافت شده است که از مجموع آن تعداد ۶۱ هزار و ۲۴۶ نوزاد حساب های آنان افتتاح شده است و تعداد ۷۴۰ نوزاد نیاز به تعیین تکلیف به علت افتتاح حساب نزد شعب این بانک را دارند.
بنابر این گزارش: تا هشتم مهرماه سالجاری نیز تعداد ۵۸ هزار و ۳۳۱ واریزی انجام شده به حساب نوزادان از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت گرفته است.

بنابر این گزارش : اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگسازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اسلایدهای راهنمایی دسترسی و ثبت نام مراجعین به پنجره خدمات دولت و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در صفحه اول وب سایت بانک و شبکه‌های اجتماعی داخلی منتشر و موشن گرافیکی نیز به منظور معرفی پست بانک ایران به عنوان بانک عامل اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شبکه‌های اجتماعی بانک پخش کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.