×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
با قدرت و قوت از نرخ‌های جدید یوتیلیتی دفاع خواهیم کرد/ سود مبین ۲۴۱ درصد افزایش یافت/ تقسیم سود ۶۵۰ تومانی برای سهامداران بزرگترین طرح یوتیلیتی کشور

مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس با اعلام رشد ۲۴۱ درصدی سود خالص این شرکت، از محقق شدن ۳۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان، درآمد خالص مبین خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مبین انرژی با حضور ارکان مجمع روز یکشنبه در پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد.
در ابتدای این مجمع، مهدی فرزانه، مدیر عامل شرکت، به ارایه گزارش فعالیت‌های یکساله شرکت پرداخت و با اشاره به تولید پایدار و بدون وقفه مجتمع در سال گذشته، تطابق میزان تولید با برنامه و در برخی محصولات فراتر از آن را از نکات برجسته عملکرد تولید شرکت دانست و در همین زمینه، دستیابی به رکورد تولید بخار، آب شیرین و آب تعذیه دیگ بخار را از موفقیت‌های این بخش در سال ۱۴۰۰ برشمرد.
در بخش دیگر گزارش، فرزانه به بحث عملکرد مالی شرکت پرداخت و اظهار داشت: نقطه عطف عملکرد مالی شرکت در سال ۱۴۰۰، موفقیت نسبی در اصلاح نرخ‌نامه فروش محصولات بود که این مهم با اقدامات منسجم، هماهنگ و پیگیری مکرر با مراجع ذیصلاح از جمله شورای رقابت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی حاصل شد و در نتیجه، انتظار بحق سهامداران محترم تا حدود زیادی برآورده شد.
وی در ادامه صحبت های خود ، به موفقیت های مالی دیگر شرکت از جمله، تایید معافیت مالیاتی شرکت، پرداخت به‌موقع و کامل سود سهام، پشتیبانی مالی از پروژه آپادانا خلیج فارس و تحقق کامل سود پیش بینی شده و درآمد فروش شرکت اشاره کرد و با اعلام سود خالص ۱۳ هزار و۶۲۵ میلیارد تومانی شرکت در سال ۱۴۰۰ و جهش ۲۴۱ درصدی آن نسبت به سال قبل تر، این سال را به‌عنوان سالی بسیار پربار و موفق در بخش مالی ارزیابی کرد.
مدیر عامل مبین انرژی خلیج فارس با اعلام حمایت از فرمول جدید یوتیلیتی، تاکید کرد: با استعانت از خداوند ، با قدرت و قوت از نرخ‌های جدید و حقوق سهامداران دفاع خواهیم کرد.
در بخش دیگر گزارش، مدیر عامل شرکت مبین انرژی به بیان دستاوردهای دیگر شرکت از جمله دستاوردهای زیست محیطی، حمایت از تولیدات داخل و سرآمدی شرکت در این زمینه و نیز اتمام موفقیت آمیز پروژه آب شیرین کن RO جدیدالاحداث شرکت پرداخت.
در بخش پایانی گزارش ، مهندس فرزانه اولویت های توسعه شرکت در سال جاری را بحث توسعه نیروگاه برق و پایدار سازی شبکه برق شرکت، اجرای فاز دوم تعویض لوله‌های GRP و حمایت مالی برای پیشبرد سریعتر طرح متانول اپادانا ذکر کرد.
در ادامه مجمع، پرسش و پاسخ با سهامداران مطرح و تعداد زیادی از سهامداران با اعلام رضایت از این اصلاح نرخ، مجموعه افراد ساعی در این رابطه را مورد تشویق قرار دادند.
همچنین گزارش حسابرس قرائت شد و صورت‌های مالی با رای مجمع مورد تصویب قرار گرفت.
در پایان نیز مقرر شد ۹۶ درصد از سود شناسایی شده بین سهامداران تقسیم و به هر سهم ۶۵۰۰ ریال سود تعلق گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.