×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مهرداد تولائیان گفت : ذوب آهن اصفهان در سال ۹۸ موفق شد شرایط تولید خوبی را تجربه کند و رکوردهای ماندگاری با همت تلاشگران بخش های مختلف در کارنامه شرکت ثبت شد. در این سال موفق شدیم با دو کوره بلند، دو میلیون ۵۲۶ هزار تن چدن تولید کنیم که یک رکورد محسوب می شود. این رکورد نشان دهنده استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات در اختیار و ارتقاء بهره وری می باشد که امیدواریم بتوانیم این شرایط را برای سال ۹۹  نیز حفظ کنیم.

وی افزود : در سال ۹۸ موفق شدیم، انبوه سازی تولید ریل را محقق نماییم و قراردادهایی که برای تحویل این محصول استراتژیک به شرکت های زیر ساخت ،گل گهر و متروی بهارستان داشتیم انجام دهیم.در سال جدید نیز تامین نیاز ریلی کشور را در بخش های مختلف در  دستور کار داریم.

معاون بهره برداری شرکت خاطر نشان کرد : با توجه به بررسی و تحلیل  بازار ، محصولات جدیدی که مورد نیاز بود مانند ریل معدن،انواع آرک معادن و انواع ورق سازه های فولادی ، تولید و به بازار عرضه شد.

این مقام مسئول بیان کرد : با توجه به نامگذاری سال جدید تحت عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری امیدواریم در سال ۹۹ بتوانیم شرایط تولید را بهبود بخشیم.همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، همه ارگان ها باید با همدلی و هم افزایی به تحقق جهش تولید کمک کنند.

تولائیان تصریح کرد : زیر ساخت های مناسب برای تولیدات بیشتر وجود دارد اما مشکل تامین پایدار مواد اولیه برای ذوب آهن اصفهان همچنان آزار دهنده است. بحران هایی شبیه ویروس کرونا و تبعات آن نیز مشکلاتی را ایجاد کرده و نیاز است با دور اندیشی نسبت به تامین مواد اولیه اقدامات شود تا با ذخیره کافی ، تولید صورت گیرد و بحران ها بی اثر باشند. همچنین نیاز است معادن زغال داخل کشور فعال تر باشند و بتوانند نیاز داخل را تامین نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.