×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مراسم معارفه محمود شایان مدیرعامل جدید بانک مسکن با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، عباس معمارنژاد معاون امور بانک و بیمه وزیر اقتصاد، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و همچنین سرپرست پیشین بانک مسکن، اعضای هیات مدیره بانک مسکن و جمعی از مدیران شرکت های تابعه بانک برگزار شد.

در این نشست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، در ابتدای سخنانش ضمن خیرمقدم به دکتر محمود شایان گفت: محمود شایان سلسله مراتب رشد خود را از استان محروم سیستان و بلوچستان طی کرده و امروز به عنوان مدیرعامل بانک مسکن منصوب شده است. فردی که دارای صلاحیت رشد باشد این زمینه برای وی فراهم است. به ایشان تبریک می گوییم و امیدواریم با کوله باری از تجربه با خلاقیت و نوآوری در کنار جامعه مدیران و کارکنان بانک مسکن تحرک بیشتری را در خدمت رسانی به جامعه به وجود آورد.
وی با تاکید بر اینکه بانک مسکن نباید به غیر از زنجیره تولید و تامین مسکن تسهیلات پرداخت کند، گفت: این بانک باید با اعتماد سازی همزمان در دو جبهه، یک جبهه فعالان صنعت مسکن و جبهه دیگر مردم باید همواره تحت حمایت خود داشته باشد و اعتماد آفرینی روز افزون کند.
محمد اسلامی اظهار داشت: در شرایط این روزها که ناامیدی در جامعه و تخریب ذهنیت مردم به یک نهضت فراگیر ایجاد شده، گروهی تلاش می کنند مردم را مایوس کنند که هرگز به آن دست پیدا نخواهند کرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: شناخت شرایط بسیار مهم است و باید مصمم تر حرکت کنیم و از همه مهمتر بتوانیم در تحقق اهداف و برنامه ها در بستر زمان جامه عمل بپوشانیم شود که یکی از الزامات آن توسعه بانکداری دیجیتال و در عین حال خداحافظی با بروکراسی اداری است. با توجه به اینکه هم مقام معظم رهبری تاکید کردند و هم اقتصاددانان معتقدند که مسکن می تواند موتور محرک اقتصاد باشد و تاکیدات رییس جمهور است که باید بتوانیم نهضت خانه سازی را که در کشور آغاز شده، سریعتر به پیش ببریم.
اسلامی گفت: بانک مسکن پشتیبان و تقویت کننده اصلی تقویت موتور محرک اقتصاد یعنی صنعت ساختمان است و فلسفه وجودی این بانک تقویت و تامین مالی این بخش است.
وی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: امروز طرح اقدام ملی مسکن نیازمند عزم و مشارکت همگانی است تا بتوانیم بخشی از تقاضا را پاسخ دهیم.
محمد اسلامی در پایان اظهار داشت: باید تزریق منابع سریعتر انجام شود تا زودتر این پروژه با مدیریت صحیح بانک مسکن به عنوان یک تجربه موفق به نمایش گذاشته شود تا ضمن رضایتمندی مردم، اهداف دولت هم در حوزه شکوفایی بخش مسکن تحقق پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.