×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با تشکیل صف های خرید سنگین رقم خورد/لبخند سبز “وملل” به فعالان بازار سرمایه

موسسه مالی و اعتباری ملل در بازار سرمایه،با استقبال بی نظیر سهامداران روزهای بسیار سبزی را سپری می کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از صدای پول،”وملل” با توجه به شرایط بنیادی بسیار خوبی که از آن برخوردار است مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است و در سه روز گذشته با رقم خوردن حجم معاملات سنگین توانسته است صفوف خرید محکمی را رقم بزند.

موسسه مالی و اعتباری ملل پس از ماه ها رکود بازار که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود توانست از مهرماه سال ۱۴۰۱ روند صعودی خود را آغاز کند که به اعتقاد تحلیلگران تکنیکال موج یک صعودی آن است.

این سهم پس از اصلاح موقتی در پایان سال،از نخستین روز کاری در سال جدید خیز پرشتابی را با ثبت حجم معاملات سنگین به ثبت رسانده است.

به اعتقاد تحلیلگران تکنیکال رشد اخیر “وملل” موج سوم صعودی است که در صورت تایید نشانه های این موج،سهامداران باید در انتظار روزهای مداوم سبزی در این سهام باشند چرا که موج سوم از نظر امواج الیوت،بلندترین امواج است که رشد خوبی را به ثبت می رساند و سهامداران می توانند از سود خوبی برخوردار شوند.

گفتنی است این موسسه اعتباری با قدمت ۳۰ سال از سال ۱۳۶۶ با نام صندوق قرض‌الحسنه عسکریه فعالیت خود را آغاز کرده بود. این موسسه پس از اتمام مراحل پذیره‌نویسی و بررسی و تایید بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در ۱۲ تیرماه ۱۳۹۰ نزد اداره‌کل ثبت شرکت‌ها به‌عنوان موسسه مالی و اعتباری سهامی‌عام ثبت شد و در شرکت فرا بورس ایران نیز پذیرفته شد. نام این موسسه چندی بعد از عسکریه به ملل تغییر یافت.

این موسسه از جمله سهم های خوشنام گروه بانکی است که همواره مورد توجه فعالان بازار قرار می گیرد و انتظار می رود با موج اخیر صعودی بازار سرمایه،”وملل” پا به پای گروه بانکی رشد خوبی را تجربه کند.

گزارشگر؛ نسیبه نجفی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.