×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
بانک کشاورزی از جایگاه مهمی در حمایت از کشاورزان و مسائل مربوط به صنعت غذا برخوردار است

سرپرست بانک کشاورزی: بانک کشاورزی از جایگاه مهمی در حمایت از کشاورزان و مسائل مربوط به صنعت غذا برخوردار است
مهدی رضایی ،سرپرست بانک کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید شعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط وجایگاه صنعت غذا و اهمیت استراتژیک آن در دنیای امروز، بانک کشاورزی از جایگاه مهمی در حمایت از کشاورزان و مسائل مربوط به صنعت غذا برخوردار است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ، در این مراسم که با حضور مهدی رضایی ،سرپرست بانک کشاورزی ، کارکنان مدیریت ، روسای شعب این بانک در استان خراسان رضوی ، ،جمعی از مسئولان نهادها ، سازمان ها و مدیران شبکه بانکی در این استان برگزار شد ،دکتر رضایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری در باره «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»گفت : با تشکیل شرکت های دانش بنیان وحمایت از آنها ، برای چابکی واصلاح فرآیندها ، با توجه به تغییرات ساختاری و تسریع امور شاهد تحول در این بانک خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ،یکی از مهمترین نقاط قوت بانک کشاورزی نیروهای متخصص انسانی این بانک است، ادامه داد: در حوزه فناوری اطلاعات و شرکت های دانش بنیان ، در بانک کشاورزی نیاز به تغییرات اساسی داریم. وی اصلاح ساختار را یکی از عوامل مهم و موثر برای چابکی بیشتر در صف و ستاد به منظور تحقق و دستیابی به اهداف دانست و اظهار کرد: ایجاد معاونت طرح و برنامه در مجموعه بانک کشاورزی از جمله اصلاحات ساختاری است که گزارشات مربوط به آن آماده شده است و به زودی اجرایی خواهد شد.

دکتررضایی در پایان این مراسم از تلاش های “علی دشت بیاضی” در سمت مدیرشعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی قدردانی کرد و ” حسین نفتی” برای مدت سه سال به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.