×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

در دومین روز از سفر مدیرعامل بانک پاسارگاد به استان لرستان، چهار مدرسه در شهرستان “نورآباد” افتتاح و کلنگ آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه دیگر در این استان بر زمین زده‌شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، روز پنج‌شنبه مورخ ۲۸مهر۱۴۰۱ در ادامه اقدامات خیرخواهانه و درجهت توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور، چهار مدرسه ۳ کلاسه در روستاهای “هزارخانی” ، “بلوط‌بازه”، “کفراج”و “گاوبازه” شهرستان «نورآباد» افتتاح شد. آیین افتتاح این مدارس با حضور دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از مدیران این بانک، فرماندار نورآباد و معاونین ایشان، دکتر ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، معاونت پشتیبانی و همچنین مسئول ارزیابی آموزش و پرورش لرستان و مدیر آموزش و پرورش دلفان و جمعی دیگر از مسئولین استانی و محلی و مردم شریف منطقه برگزار و بدین‌ترتیب ۱۲ کلاس آموزشی به مردم شریف و فرزندان عزیز کشورمان در این مناطق اهدا شد.
در ادامه سلسله مراسم‌ برگزار شده در این روز، آیین آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه جدید در استان لرستان نیز به‌طور هم‌زمان انجام شد. این مدارس در راستای اهداف بانک پاسارگاد در حوزه مسئولیت اجتماعی در روستاهای “کُناربلوط” و “میدان بزرگ” شهرستان پلدختر و همچنین ۲ مدرسه نیز در منطقه “مسکن مهر” خرم‌آباد احداث خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.