×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جلسه همگرایی، هم افزایی، برنامه های راهبردی و سیاست گذاری انتقال شعب موسسه نور به بانک ملی ایران به صورت حضوری و وبیناری با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران ،اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات کل ، امور شعب و جمعی از همکاران شعب انتقالی موسسه نور برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک در این همایش ضمن خوش آمد گویی به همکاران شعب موسسه نور به بانک ملی ایران گفت: ما در راستای نیل به اهداف عالی بانک به تجربه، تخصص و توانمندی شما نیاز داشتیم و می توانید با یک کار تیمی و تلاش مضاعف در تحقق اهداف عالی بانک یاری رسان باشید.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: قطعا در موضوع انتقال این موسسه مسائل امنیتی، خدمات رسانی شایسته و رضایت خاطر سپرده گذاران مطرح است که با تعامل سازنده و برنامه ریزی هایی که در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و بانک ملی ایران اجرایی شد، دغدغه و نگرانی خاصی در اجرای این پروژه ایجاد نشد که بخشی از اجرای موفق این پروژه و رضایت مندی مشتریان مرهون تلاش همکاری کارکنان این موسسه به بانک ملی ایران بوده است.

دکتر نجارزاده گفت: برند و جایگاه بانک ملی ایران در داخل و در عرصه بین المللی خاص و ویژه است و این بانک همواره در تمام عرصه ها و حوزه ها نقش آفرین بوده . جدای از سازمان هایی که از بانک ملی خلق شدند از جمله بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه خیلی از اولین ها در بانک ملی اتفاق افتاده است در نتیجه همکاران جدید به مجموعه معظمی پیوستند.

دکتر حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران : در این همایش با اشاره به جایگاه این بانک در بخش تامین مالی پروژه های زیر بنایی، روبنایی، تجاری، مسئولیت های اجتماعی مانند تسهیلات فرزندآوری، ازدواج، اشتغال و … گفت: حضور همکاران جدید در خانواده بزرگ بانک ملی ایران باید بارویکرد خدمت رسانی به مردم و پیشبرد اهداف عالی بانک باشد.

معاون شعب بانک ملی ایران در ادامه گفت: به این نکته توجه داشته باشید که وظیفه ما در بانک ملی ایران حفظ برند ۹۵ ساله این بانک است، توان و قدرت و عظمت و امتیاز ما مشتریان ماست و باید خدمت رسانی شایسته ای به مشتریان داشته باشیم. با حضور شما در بانک با توجه به ظرفیت هایی که در بانک وجود دارد و تخصص و توانمندی های شما باید شاهد ایجاد ظرفیت های مثبتی در شاخص های ترازنامه ای و عملکردی باشیم.

در پایان این مراسم حامد رضا فقیهیان رییس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران نیز در پایش عملکرد شعب انتقالی موسسه نور و ارائه برنامه های راهبردی در حوزه عملکرد شعب و پتانسیل هایی که با تغییر برند در این شعب فعال خواهد شد و همچنین نحوه ارزیابی عملکرد کارکنان توضیحاتی ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.