معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران از تسویه تعهدات ارزی این شرکت با بانک مرکزی خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری مسپرس، دکتر رضا نیکپور اعلام کرد: کلیه تعهدات ارزی شرکت تا پایان زمان رسیدگی با بانک مرکزی تسویه شده و این موضوع طی نامه رسمی بانک مرکزی به مراجع رسیدگیکننده اعلام شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجامشده در حوزه رفع تعهدات ارزی اظهار داشت: طی یکسال گذشته، علاوه بر ایفای تعهدات جاری، تعهدات باقیمانده سنوات گذشته نیز تعیین تکلیف و رفع تعهد شده است.
معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس همچنین تأکید کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران همواره در چارچوب مقررات ارزی کشور، ارز حاصل از صادرات خود را ازطریق سازوکارهای رسمی عرضه کرده و در راستای ایفای کامل تعهدات قانونی خود اقدام کرده است.













