×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

با امضای سه تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پیوند علم و فناوری با قرض‌الحسنه بیش از پیش محکم شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک و دکتر «عرفان خسرویان» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری بین ۲ مجموعه به امضا رسید.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جلسه امضای این تفاهم‌نامه گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای پیوند علم و فناوری را محقق کرده و باعث افتخار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که بتواند بیش از پیش در حل مشکل اشتغال، نقش‌آفرین باشد و پیوند ۲ سازمان از این جهت مبارک است.
شمسی‌نژاد افزود: منابعی که دانشگاه در اختیار بانک خواهد گذاشت، با برکت بیشتر به خود دانشگاه برخواهد گشت تا همه اکوسیستم از این مزایا استفاده کنند.
وی با بیان اینکه محور فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نه دریافت سود، بلکه ارائه خدمت است، گفت: تلاش می‌کنیم در کنار دانشگاه فنی و حرفه‌ای موضوعات اساسی کشور را تا حدی رفع کنیم و دغدغه کارکنان دانشگاه را نیز کاهش دهیم.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: امیداوریم به تدریج همکاری بانک و دانشگاه فنی و حرفه‌ای گسترده شود و موضوعات بیشتری را از طریق همکاری بین دانشگاه و مرکز نوآوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حل کنیم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در بخش دیگری از این جلسه گفت: توافقات خوبی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت گرفته است. سعی می‌کنیم منابع دانشگاه را در این بانک متمرکز کنیم تا بتوانیم به پشتوانه آن وام قرض‌الحسنه پرداخت کنیم. اتفاقات خوبی برای کارکنان رخ خواهد داد و همچنین می‌توان از این منابع برای حوزه اشتغال جامعه هدف نیز استفاده کرد.
خسرویان تأکید کرد: این تفاهم‌نامه مقدمه‌ای برای همکاری‌های گسترده‌تر با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خواهد بود.
تفاهم‌نامه‌های امضا شده بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه فنی و حرفه‌ای مربوط به سه طرح مهریار، حمایتی و کالاکارت بوده که جامعه هدف دانشگاه فنی و حرفه‌ای را در بر خواهد گرفت. گفتنی است دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۱۸۰ مرکز، ۲۰۰هزار دانشجو و ۳۰هزار مدرس و استاد دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.