×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای برنامه‌های مسئولیت‌های اجتماعی خود، به بیماران معرفی‌شده از طرف مجمع خیرین سلامت استان تهران، بیش از ۱۰۰۰فقره وام با رقم ۶۴میلیارد ریال در استان کرمانشاه پرداخت کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای برنامه‌های مسئولیت‌های اجتماعی خود، به بیماران معرفی‌شده از طرف مجمع خیرین سلامت استان تهران، بیش از ۱۰۰۰ فقره وام با رقم ۶۴ میلیارد ریال در استان کرمانشاه پرداخت کرد.

«محمدسیروان گرامی‌پرور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه در این رابطه، اظهار داشت: طرح صلح هبه برای اهدای خیرات و نذورات اجرا شده و با سازمان‌ها و نهادهایی از جمله مجمع خیرین سلامت که در زمینه‌های مدنی و اجتماعی فعالیت دارند، همکاری می‌کنیم.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت با استفاده از ظرفیت‌های این طرح و نیت حسنه خیرین استان، هدیه و نذورات جاری را به عنوان وام قرض‌الحسنه به بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان خود را ندارند، بدون شرط سپرده‌گذاری و ایجاد معدل حساب پرداخت می‌کند.

«گرامی‌پرور» افزود: کارمزد این وام ۲ درصد است و مطالبات ناشی از عدم بازپرداخت به ‌موقع آن کمتر از نیم درصد است که نشان از تعهد اخلاقی وام‌ گیرندگان نسبت به بازپرداخت اقساط وام است.

شایان ذکر است اعضای هیأت ‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه شامل جمعی از پزشکان متعهد، متخصص و خیّری است که به بیماران نیازمند و دارای بیماری‌های صعب‌العلاج در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی کمک می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.