×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، للـه گانی مدیر عامل این بانک از شرکت لوله و ماشین‌سازی چهار دانگه بازدید و در جلسه ای با مسئولان این شرکت گفت: بانک رفاه کارگران خدمت به قشر زحمت کش کارگر، بازنشستگان و فعالان اقتصادی را جزو افتخارات خود می داند و همواره آمادگی لازم برای گسترش تعاملات با پیشگامان حوزه تولید کشور را دارد.
للـه گانی افزود: ارتباط نزدیک با حوزه تولید و آشنایی با مدیران فعال و خوشنام این حوزه از الزامات کسب اطلاع از فعالیت های این عرصه برای بهره برداری در تصمیم گیری های بانک است.
مدیر عامل بانک ضمن قدردانی از مدیران و کارگران این شرکت تصریح کرد: با وجود مشکلات داخلی و تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور ما در جریان است، شرکت لوله و ماشین سازی ایران بسیار خوب و موفق عمل کرده است که نشان از مدیریت عالی و تلاش و همت جمعی این شرکت دارد.
للـه گانی اظهار داشت: این شرکت در منطقه کم برخوردار علاوه بر اینکه توانسته است به حرکت چرخ‌های تولید کشور کمک کند، در ایجاد اشتغال نیز موفق عمل کرده است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
مدیر عامل بانک ادامه داد: ایجاد اشتغال یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور است که بانک رفاه نیز با ایجاد “مرکز حمایت اجتماعی و اشتغال زایی مناطق محروم” درصدد حمایت از واحدهای تولیدی و کمک به ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار است تا بتوانیم در سالی که با عنوان “جهش تولید” نام گذاری شده، وظیفه و مسئولیت خود را انجام دهیم.
در ابتدای این جلسه، مدیر عامل شرکت لوله و ماشین سازی، گزارشی از فعالیت ها و شرایط کنونی این شرکت ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.