روابط عمومی بانک دی با تبریک ورود کانون بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی به دهه سوم فعالیت، بر نقش این کانون در توسعه تعاملات حرفهای و همافزایی شبکه بانکی کشور تأکید کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، ورود کانون بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی به دهه سوم فعالیت، فرصت مناسبی برای پاسداشت نهادی است که طی سالهای گذشته با ایجاد فضای تعامل، هماندیشی و هماهنگی میان بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی، نقش مؤثری در ارتقای همکاریهای حرفهای، توسعه بانکداری نوین و تقویت جایگاه شبکه بانکی خصوصی کشور ایفا کرده است.
کانون بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی امروز به عنوان یکی از مهمترین نهادهای هماهنگکننده شبکه بانکی خصوصی، زمینه تبادل تجربه، همافزایی تخصصی، طرح مسائل مشترک و ارائه راهکارهای حرفهای را برای اعضای خود فراهم کرده و در مسیر ارتقای کیفیت خدمات بانکی، تحول دیجیتال، توسعه نوآوری و افزایش رضایت مشتریان، نقشی ارزشمند بر عهده داشته است.
در این میان، روابط عمومیها و رسانههای بانکها نیز به عنوان حلقه اتصال میان شبکه بانکی و افکار عمومی، مسئولیتی فراتر از اطلاعرسانی بر عهده دارند. تبیین دستاوردهای صنعت بانکداری، افزایش شفافیت، تقویت اعتماد عمومی، معرفی خدمات نوین، روایت تلاشهای تخصصی نظام بانکی و ایجاد همگرایی رسانهای میان اعضای کانون، از مهمترین مأموریتهایی است که روابط عمومیها میتوانند با همکاری و تعامل مستمر در تحقق آن نقشآفرینی کنند.
روابط عمومی بانک دی ضمن تبریک ورود کانون بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی به دهه سوم فعالیت، از تلاشهای رئیس و اعضای شورای عالی، دبیرخانه کانون، مدیران عامل، مدیران، همکاران روابط عمومى، کارشناسان، فعالان رسانهای و تمامی همکاران شاغل در بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی کشور قدردانی کرده و ابراز امیدواری میکند که با تداوم همدلی، تعامل و همافزایی میان اعضا، شاهد ارتقای هرچه بیشتر جایگاه شبکه بانکی خصوصی، توسعه خدمات نوآورانه و افزایش نقشآفرینی این شبکه در رشد و شکوفایی اقتصاد ملی باشیم.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=315460












