×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک توسعه تعاون در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تا پایان آذرماه سال جاری ۵۶۷۶ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک صد درصد دولتی وبانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون بیش از ۳۱ هزارمیلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است که از این میزان بیش از ۵۶۷۶ میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است.
بررسی ها نشان می دهد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به معرفی شدگان نهادهای حمایتی نسبت به سال پیشین ۹ درصد رشد داشته است.
از ناحیه این میزان تسهیلات پرداختی ۱۳ هزار و ۲۶۸ طرح از سوی مددجویان در سراسر کشور راه اندازی شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون بررسی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور نشان می‌دهد، استان خراسان رضوی با ۸۱۸ طرح، فارس با ۸۰۳، آذربایجان شرقی با ۷۴۸، کرمانشاه با ۶۷۲ و کرمان با ۶۲۱ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های مشمول پرداخت تسهیلات قرار دارند.استان فارس با ۳۸۴ میلیارد ریال، خراسان رضوی با ۳۷۴ میلیارد، آذربایجان شرقی با ۳۰۶ میلیارد، کرمانشاه با ۲۷۶ میلیارد و خوزستان با ۲۶۵ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.
در ابتدای شهریورماه امسال در همایش «یاوران اشتغال و خودکفایی» که با حضور رئیس و اعضای هیات امنای کمیته امداد، مدیران بانک مرکزی و مقامات شبکه بانکی برگزار شد، سیدمرتضی بختیاری از محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون تقدیر به عمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.