×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان اعلام داشت این بانک از بانک های دولتی با رویکرد ارائه خدمات به تعاونی ها و مردم است.
کیوسک خبر ـ حبیب اله عمرانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان اظهار داشت: رویکرد بانک در استان کردستان حمایت از فعالیت های تعاونی و کارآفرینی و با هدف توسعه صنعتی، کشاورزی و تجاری و ایجاد اشتغال بومی بوده است و نزدیک به دو برابر سپرده های موجود در شعب استان به کارآفرینان، تعاونگران و عموم مردم عزیز استان تسهیلات پرداخت نموده است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به فعالیت است و اهداف تعریف شده برای فعالیت بانک در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی مردم اعم از تعاونی‌ها ، مشاغل خانگی و کارآفرینان است.
مدیر شعب استان کردستان گفت: تعاون مردمی ترین بخش اقتصاد کشور محسوب می شود و این بانک نیز در راستای توانمندسازی تعاونی ها و تشکل ها به لحاظ مالی و ارائه خدمات بهینه اعتباری و بانکی در استان به ارائه خدمات می پردازد.
عمرانی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون از معدود بانک های حاضر در شبکه پولی کشور است که صرفا به دلیل پوشش دهی خدمات بانکی به عموم مردم در شهرهای مختلف حضور دارد، و نگاه مادی و محاسباتی در حضور شعب بانک در شهرستان ها مطرح نبوده است.
مدیر شعب استان کردستان گفت: در استان کردستان هشتاد نفر پرسنل بومی در ۹ شعبه و دو باجه مشغول خدمت رسانی به عموم مردم عزیز هستند و .تعداد مشتریان بانک در استان یکصد و هفتاد و شش هزار نفر می باشد که ده درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.
عمرانی تاکید کرد: نسبت مصارف به منابع ۱۹۶ درصد بوده و در نه ماه اول سال ۱۴۰۱ جمعا مبلغ ۳۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۹۰ درصد رشد داشته است.وی تصریح کرد: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۲۳۰ میلیارد ریال اعتبارات برای استان در نظر گرفته شده بود که تا کنون مبلغ ۱۱۱۰میلیارد ریال آن پرداخت شده که ۹۰ درصد این اعتبارات را شامل می شود
این مقام مسئول افزود: در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی ۱۰۸۴ میلیارد ریال اعتبار به استان تخصیص داده شده که تا کنون مبلغ ۹۹۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده که ۹۲ درصد این اعتبارات را شامل میشود
عمرانی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان سازمان بهزیستی و مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره ) و مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.
.در راستای حمایت از طرح دولت برای جوان سازی جمعیت مبلغ نود میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری و مبلغ یکصد و ده میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و شش میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.