×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت بانک همانند گذشته آمادگی حمایت از طرحهای اشتغالزای استان چهارمحال و بختیاری را دارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بدو ورود به استان با حضور در تپه نور الشهدای شهرکرد، در ضمن غبار روبی و عطر افشانی این مکان مقدس، با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق نمود.
در ادامه شیخ حسینی به دیدار غلامعلی حیدری استاندار چهار محال و بختیاری رفت. وی در این دیدار گفت: این استان واجد مزیت های متعدد در کشاورزی، دامداری، صنعت و گردشگری است و افزایش سرمایه گذاری در استان می تواند موجبات ایجاد اشتغال و رونق تولید را فراهم نماید.
وی افزود: به شخصه تجربه چندین سال فعالیت در این استان را به عنوان مدیر بانک توسعه تعاون استان داشته‌ام و به ظرفیت‌های استان در بخش‌های گوناگون اقتصادی آگاهی و احاطه کافی دارم.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در برنامه های اعتباری و تخصصی خود، اهمیت زیادی برای تعامل با دستگاه های اقتصادی استانها قائل است و این باور وجود دارد که بسیاری از طرحها و پروژه های قابل حمایت در بانک اطلاعاتی ادارات اقتصادی استان موجود است و بانک به عنوان عامل طرحهای ملی و بانک تخصصی تعاونگران و کارآفرینان آمادگی لازم را برای توسعه همکاری با نهادهای اقتصادی استان را دارد.
شیخ حسینی هم در این نشست ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملکرد بانک در استان ، آمادگی این بانک را جهت مشارکت در طرحهای اشتغالزایی استان اعلام نمود.
منزوی معاون اقتصادی استاندار گزارشی از اقدامات انجام شده استان در خصوص اشتغال در استان ارائه نمود . در ادامه حیدری استاندار استان نیز ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه بانک در استان خواستار حمایت‌های بیشتر بانک از فعالین اقتصادی استان گردید .
این دیدار با حضور ذوالفقاری و بخشا معاونین مدیر عامل ، محمدی مدیر امور اعتباری و رحمانپور مدیر امور استان‌ها برگزار گردید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.