×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بانک توسعه تعاون۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنعت چای پرداخت کرد

سرپرست بانک توسعه تعاون در جریان سفر دو روزه به استان گیلان در دیدار با رئیس سازمان چای کشور و مدیر عامل صندوق حمایت از صنعت چای گفت: بانک توسعه تعاون از محل تفاهم نامه فی مابین با صندوق حمایت صنعت چای کشور بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
کیوسک خبر ـ سرپرست بانک توسعه تعاون اظهارکرد:استان گیلان در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات دارای مزیت های ویژه ای است، که تامین مالی طرح ها می تواند در توسعه، تولید و ایجاد اشتغال استان موثر واقع شود.
شیخ حسینی با اشاره به تعامل بسیار خوب میان همکاران بانک توسعه تعاون و صندوق حمایت از صنعت چای کشور گفت : تاکنون تسهیلات متنوعی به واحد های تولید چای در استان گیلان از محل تفاهم نامه با صندوق، پرداخت شده است که می توان با تعامل بیشتر گام های موثرتری برداشت و حمایت های ویژه ای به فعالان این بخش ارائه کرد .
وی ادامه داد:بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی- توسعه ای با تمام امکانات و منابع موجود در خدمت تولید کنندگان و شرکت های صنایع تبدیلی چای برای تقویت ظرفیت های اقتصادی استان است.
شیخی حسینی افزود: بانک آمادگی لازم را در جهت پرداخت تسهیلات برای تامین گردش نقدینگی به واحد های تولیدی چای کشور را دارد .
در ادامه جهان ساز رئیس سازمان چای کشور اظهار کرد: سازمان چای کشور تنها سازمان وزارت جهاد کشاورزی است که در محل فعالیت اصلی صنعت در شهر لاهیجان واقع شده و بیش ۴۲ هزار کشاورز چایکار و تعداد ۱۷۱ کارخانه چای در این مجموعه وجود دارد.گردش مالی سالانه این صنعت در این شهرستان بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال است.
وی ابراز امیدواری کرد:با تعامل و هماهنگی بیشتر بتوان گام های موثری در جهت حل مشکلات چایکاران بر داریم .
گفتنی است ،در این دیدار حسن شریفی معاون مدیرعامل در امورعملیات بانکی، احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب ،ابراهیم واسعی مدیر شعب استان گیلان، سرپرست بانک را همراهی می کردند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.