×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بازگشت میلواکی در فینال NBA با درخشش یانیس و میدلتون/ باکس ۲ – ۲ سانز

به گزارش کیوسک خبر، چهارمین بازی سری فینال لیگ بسکتبال NBA صبح امروز (پنج‌شنبه) ۲۴ تیر برگزار شد که در پایان، تیم میلواکی باکس موفق شد با درخشش «میدلتون» ۱۰۹ – ۱۰۳ به پیروزی رسیده و سری را ۲ بر ۲ به تساوی بکشاند.
در این دیدار که به میزبانی میلواکی برگزار شد، «میدلتون» عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و ۴۰ امتیاز را برای باکس کسب کرد تا سهم زیادی در پیروزی تیمش داشته باشد. یانیس نیز در این مسابقه با کسب ۲۶ امتیاز و ۱۴ ریباند دبل دبل کرد.
در سوی دیگر اما «دوین بوکر» ستاره جوان تیم سانز موفق شد با کسب ۴۲ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شود ولی این عملکرد او نتوانست مانع شکست تیمش شود.
نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد: 
کوارتر اول: ۲۰ – ۲۳ سانز
کوارتر دوم: ۳۲ – ۲۹ میلواکی
کوارتر سوم: ۲۴ – ۳۰ سانز
کوارتر چهارم: ۳۳ – ۲۱ میلواکی
میلواکی در حالی با این پیروزی سری فینال را به تساوی کشید که پیش از این دو بازی نخست را با نتایج ۱۱۸ – ۱۰۵ و ۱۱۸ – ۱۰۸ واگذار کرده بود. میلواکی در دیدار سوم با حساب ۱۰۰ – ۱۲۰ به برتری رسیده بود.
سری فینال لیگ NBA به صورت چهار برد از هفت مسابقه برگزار می‌شود. هر تیمی که چهار بار مقابل حریفش پیروز شود، قهرمان مسابقات خواهد شد. در حال حاضر میلواکی و سانز ۲ بر ۲ مساوی هستند و باید دید در مسابقات آینده چه نتایجی رقم خواهد خورد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.