×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازسازی،نوسازی و مقاوم سازی ۲۴ رقبه از ساختمان های بانک ملی ایران انجام شد

عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران گفت:سال گذشته بازسازی و نوسازی و مقاوم سازی ۲۴ رقبه از ساختمان های بانک انجام شد که با توجه به ضرورت و موقعیت این واحد ها در سطح کشور، به عنوان شاخص ترین این واحد ها باید از ساختمان مریم میرزا خانی در خیابان بخارست و انتقال تعدادی از ادارات کل به آن ساختمان و محوطه سازی مجموعه ادارات مرکزی نام برد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نصرت اله شهبازی  تاکید کرد: در راستای نام گذاری سال ۱۴۰۱ ( تولید ، دانش بنیان ، اشتغال ) و با رویکرد بهره گیری از شرکت های دانش بنیان ، ایجاد و گشایش شعب ملی پلاس – دانش بنیان در دستور کار بانک قرار گرفت و سه شعبه به مرحله بهره برداری نهایی رسید. 

 وی افزود:همچنین با توجه به لزوم و اهمیت یکسان سازی امر نوسازی و بازسازی هم از منظر طراحی و معماری و هم از منظر تاسیسات و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی ، اداره کل مهندسی و املاک نسبت به انجام پروژه الگو سازی ساختمان های بانک اقدام کرده است بر این اساس برای اجرای دقیق طرح، یک جامعه آماری مشتمل بر ۷۰۰ ساختمان با پراکندگی نرمال در سطح کشور تهیه و در حال مطالعه وشروع عملیات الگوسازی است .

شهبازی با اشاره به اجرای «مدیریت سبز» در بانک ملی ایران، گفت:مدیریت سبز از جمله اموری است که همواره و به منظور کاهش تلفات انرژی حفظ محیط زیست ،ذخیره منابع انرژی برای آیندگان ، جلوگیری از آلایندگی و نظایر آن مورد تاکید است. بر اساس بند ز ماده ۳۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه مصوب ۱۳۸۹ ، دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای مدیریت سبز و اخذ نمره مطلوب در مراتب شش گانه آن شامل مدیریت مصرف انرژی ، آب ، پسماند عادی ، سوخت وسایل نقلیه ، ساختمان و تجهیزات ، آموزشی و فرهنگ سازی می باشند.

وی ادامه داد: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین سازمان مالی کشور، اجرای برنامه مدیریت سبز را فراتر از ماده ۳۸ قانون توسعه داده و در راستای ارتقای انگیزه و روحیه کارکنان و همچنین اعتبار بانک در میان مشتریان به انجام الزامات مدیریت سبز مبادرت ورزیده است. انجام امور مدیریت سبز ضمن اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو گام بلندی در کاهش هزینه ها بوده و از نگاهی دیگر همراهی و قانون پذیری بانک را بیش از پیش جلوه می دهد.

     عضو هیات عامل بانک ملی ایران اظهار کرد:با ابلاغ آیین‌نامه نحوه فعالیت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و تاکید بر انجام آن در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور، اداره‌کل کارپردازی در حداقل زمان ممکن، همه تشریفات لازم برای عضویت در سامانه و شروع به فعالیت در آن را اجرا نمود و با راهبری سامانه ضمن ارائه آموزش‌های لازم به واحدهای دارای تفویض اختیار، اقدام به راه‌اندازی و پیاده‌سازی آن در سطح کشور کرد که در نتیجه، ضمن آنکه عملکرد بانک در این حوزه از سوی سازمان توسعه تجارت الکترونیکی وزرات صنعت معدن و تجارت و سامانه ستاد مورد تقدیر واقع شده، به‌عنوان یک دستگاه پیشرو در این موضوع نیز شناخته می‌شود.

     شهبازی ادامه داد: با ابلاغ قانون “ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد” ، بخشنامه سازمان برنامه و بودجه و تاکیدات موکد واحدهای نظارتی مبنی بر الزام به درج متن قراردادهای مربوط به معاملات متوسط و بالاتر موضوع قانون برگزاری مناقصات در پایگاه اطلاعات قراردادها، اداره‌کل کارپردازی علاوه بر ثبت اطلاعات قراردادهای منعقده خود، اقدام به ایجاد کارتابل و تعریف نام کاربری برای واحدهای دارای تفویض اختیار نموده و مسئولیت راهبری پایگاه مذکور در سطح واحدهای بانک در سراسر کشور را نیز برعهده دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.