×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندرود در این بازدید گفت: مازندران از استان های موفق و پیشرو در کشور است.

وی بر خدمت رسانی بهینه به جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

بابایی کارنامی ادامه داد: باید خدمات سازمان تامین اجتماعی در شان هم میهنان عزیز و جامعه هدف باشد.

وی ضمن تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: پیگیری خرید زمین جنب بیمارستان حکمت ساری از اولویت های کاری ما خواهد بود.

دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز در این بازدید، از افزایش تخت های بیمارستانی و افزایش تعداد پزشکان متخصص و امکانات تخصصی ویژه به همه بیمارستانها و مراجعه کنندگان و جامعه هدف خبر داد.

وی گفت: در طرح نوسازی و توسعه بیمارستان حکمت ساری، ۴۰ میلیارد تومان هزینه می شود تا بتوانیم طرح تجهیز و نوسازی را به طریق شایسته به اتمام برسانیم.

دکتر خورشیدی از همکاری همه متولیان و مسئولین، تقدیر و بر حمایت های لازم از حوزه درمان تاکید کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران همچنین از روند اجرایی پروژه طرح توسعه و بازسازی بیمارستان تامین اجتماعی بوعلی شهرستان نکا بازدید کرد.

وی در این بازدید از تلاش و اراده قوی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشت، درمان و سلامت جامعه خبر داد.

دکتر خورشیدی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان بوعلی نکا در جلسه کارگروه فنی و مهندسی با حضور رئیس و گروه مشاوران و شرکت پیمانکار بر تسریع در امور جاری و اجرایی پروژه با رعایت استانداردهای لازم تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.