×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نماینده مردم فردوس، طبس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به حوزه انتخابیه خود از درمانگاه تامین اجتماعی فردوس بازدید کرد.
حجت الاسلام نصیرایی ضمن بازدید از بخش های مختلف این درمانگاه در جریان فعالیتها و خدمات این مرکز درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار گرفت و از زحمات کارکنان درمانگاه تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن تاکید بر راه اندازی دستگاه سونوگرافی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که عمدتا از قشر زحمتکش و کارگران جامعه هستند، می باید از خدمات درمانی این مجموعه حداکثر بهره مندی را داشته باشند.
دکترمریم مقربی جانشین سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی فردوس علت عدم راه اندازی دستگاه سونوگرافی را کمبود پزشک متخصص رادیولوژی در شهرستان  عنوان نموده و اظهار داشت: در این رابطه پیگیریها و مکاتبات متعددی با مراجع و مسئولین مختلف انجام شده و این مشکل تنها در صورت مساعدت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مبنی بر همکاری پزشک متخصص رادیولوژی با این مرکز درمانی رفع خواهد شد.
در این بازدید که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان فردوس انجام شد، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بر راه اندازی سونوگرافی در یک بازه زمانی یک ماهه با همکاری مسئولین تاکید کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.