×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به همراه محمد حسین ملکی مدیر کل بیمه های اموال، فرامرز قهرمانی مدیر کل بیمه ایران استان آذربایجان شرقی ،هدائی مدیرعامل شرکت پالایش روغن سکان با حضور در شرکت پالایش روغن سکان که به تازگی دچار حریق شده بود ، از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی در این بازدید ضمن دلجویی از مهندس هدائی بیمه گذار باسابقه و وفادار بیمه ایران از حسن‌اعتماد وی به بیمه ایران تقدیر کرده و دستور لازم جهت پاکسازی محیط و همچنین پرداخت سریع خسارت صادر کرد.
وی با توجه به میزان خسارت وارده به این واحد تولیدی ، مدیریت بیمه های اموال را مکلف کرد بلافاصله مبلغی را به صورت علی الحساب به این بیمه گذار پرداخت نماید.
مدیر عامل بیمه ایران ، بیمه را پشتوانه مهم و اصلی فعالان عرصه اقتصاد ،صنعت و تولید عنوان کرد و گفت : نقش بیمه در صنایع زمانی خود را نشان می دهد که با جبران خسارت بیمه شدگان امکان فعالیت مجدد این واحدها را فراهم می کند ، بیمه ایران همواره بر تداوم فعالیت صنایع تاکید دارد ازاینرو پرداخت سریع و عادلانه خسارت را وظیفه خود می‌دانیم.
امیدوارم بیمه‌گذاران و فعالین عرصه تولید و صنعت با شناسایی ریسک های پر خطر و خرید بیمه نامه مناسب در موقع بروز حادثه از حمایت‌های بیمه گران برخوردار گردند.
در پایان مهندس شریفی خواستار عقد تفاهم نامه همکاری میان بیمه ایران و شهرک های صنعتی شد و تصریح کرد: در صورت انعقاد قرارداد همکاری ، بیمه ایران آمادگی کامل برای ارائه انواع پوشش های بیمه ای تمام واحدهای صنعتی این شهرک را دارد . همچنین با خرید دو دستگاه خودروی مدرن آتش نشانی و اهدای آن به شهرک صنعتی شهید سلیمی، به تجهیز امکانات اطفای حریق این شهرک اقدام خواهیم کرد.
هدائی مدیرعامل شرکت پالایش روغن سکان نیز از حضور به موقع کارشناسان و همچنین مدیرعامل بیمه ایران تقدیر کرد و گفت :در این حادثه ما به طور کامل از ظرفیت بالای بیمه ایران و حمایت واقعی این شرکت از تولیدکنندگان آگاه شدیم.
در این برنامه فرماندار شهرستان آذرشهر نیز حضور مدیرعامل بزرگترین شرکت بیمه در شهرک صنعتی شهید سلیمی را مایه دلگرمی تولیدکنندگان برشمرد و از مدیرعامل بیمه ایران خواستار حمایت بیشتر صنعت بیمه از تولیدکنندگان شد.
گفتنی است ، شامگاه ۸ بهمن ماه شرکت پالایش روغن سکان به دلیل نشت روغن از مخازن دچار حریق شد.
بلافاصله و در ساعات اولیه پس از اطفای کامل حریق کارشناسان بیمه ایران در محل حاضر و نسبت به برآورد و کارشناسی اولیه اقدامات لازم را بعمل آوردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.