×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، حسن پورحسینی مدیر بیمه‌های اتومبیل سرمد، در این بازدید عملکرد نرم‌افزاری و منابع انسانی و تجهیزات این شرکت‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
پورحسینی در دیدار با مدیران عامل این دو شرکت، بر رعایت هرچه بیشتر اصول مشتری مداری تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و ضرورت کاهش رفت‌وآمد بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان، باید امکان ارزیابی خسارت بدون حضور کارشناس و با استفاده از بسترهای الکترونیکی در سریعترین زمان ممکن فراهم گردد.
مدیر بیمه‌های اتومبیل سرمد افزود: رفع نقص پرونده‌ها نیز حتی‌الامکان بدون مراجعه زیان‌دیدگان و به صورت آنلاین صورت پذیرد.
در این دیدار در خصوص ارائه خدمات ویژه به بیمه‌گذاران و رعایت حداقل زمان بررسی پرونده و کاهش میانگین زمان پرداخت خسارت از ۳ روز به ۲ روز بحث و تبادل نظر شد.
در بازدید از شرکت سامان نگار ایرانیان، هم‌چنین از نرم افزار جدید این شرکت رونمایی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.