×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی رازی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، دکتر شیخان مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران به همراه آقایان علی بابایی کارنامی (نماینده مردم ساری وعضو کمیسیون اجتماعی) وسیدعلی یزدی خواه (نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی)، از بیمارستان رازی شهرری بازدید کردند.

دکتر شیخان در این جلسه با تشکر از مدیریت و پرسنل مجموعه، اقدامات و امور جاری این مجموعه را بزرگ دانست و افزود: حضور در چنین مجموعه هایی قطعا یک فضای درس آموزی بزرگ خواهد بود و کارکنان این مجموعه در آخرت اندوخته ی بزرگی نزد خداوند متعال خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران چرخه عملیات فرهنگی با طرح ریزی درست را برای این کمک به هویت این مجموعه ضروری عنوان کرد و گفت: حلقه اتصال این بیمارستان با دانشجویان علوم پزشکی که علاقمند به کار جهادی هستند.

در ادامه، رییس مرکز رازی ضمن تشکر از شرکت دخانیات اطلاعاتی در خصوص مجموعه و مشکلات و معضلات بیمارستان را تشریح نمود.

لازم به ذکر است این بیمارستان در حال حاضر دارای ۱۳۷۵ تخت مصوب میباشد که در قالب بخشهای تخصصی و فوق تخصصی درمان و توانبخشی و همچنین پردیس‌ های نگهداری بیماران روانی به ارائه خدمت می‌پردازد.

این مرکز هم اکنون در کنار درمان و نگهداری بیماران، به امر آموزش دانشجویان در مقاطع کارورزی تا دکترای تخصصی و PHD و نیز امور پژوهش و تحقیقات مبادرت ورزیده و همکاری‌های نزدیک با دانشگاه‌های دولتی و آزاد تهران و استانهای همجوار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.