×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از شرکت پاکسان بازدید نمود.

کیوسک خبر ـ بهروز مرادی، مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، به همراه مهدی صولی، سرپرست شرکت پاکسان و اعضای هیئت مدیره، ضمن بازدید از واحدهای مختلف تولیدی و بخش های گوناگون این مجموعه، در جریان آخرین وضعیت مجموعه قرار گرفتند.

این بازدید روز سه شنبه پانزدهم آذر ماه سال جاری، در راستای فراهم سازی امکانات و پشتیبانی از شرکت های گروه، در جهت رفع موانع تولید صورت گرفت.

در نشستی که در حاشیه این بازدید انجام شد، سرپرست پاکسان به تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه پرداخت و ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و فروش مجموعه ، توضیحاتی در خصوص پیشرفت سایر پروژه های در دست اقدام ارائه نمود.

دکتر مرادی در جریان این دیدار با اشاره به وجود زنجیره کامل تأمین در شرکت توسعه صنایع بهشهر، آن را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی دانست که باید به بهترین نحو از آن بهره برد.

وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری شرکت‌های تابعه، از شرکت‌های شوینده خواست در تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌های درون گروه را در اولویت قرار دهند.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، تأمین حداکثری مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌های شوینده از تولیدات درون گروهی از جمله اولویت‌هایی است که باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.