×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان فارابی و شعب تامین اجتماعی مشهد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به مشهد مقدس از بیمارستان فارابی بازدید کرد و به عیادت از بیماران و گفتگو با کارکنان این بیمارستان پرداخت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی دراین بازدید فرارسیدن عید سعید فطر را به کادر درمان تامین اجتماعی تبریک گفت و از تلاش‌ها و زحمات کادر درمان بیمارستان بابت خدمت‌رسانی صادقانه به بیماران و تلاش برای جلب رضایت مردم قدردانی کرد.
دکترموسوی همچنین در جلسه‌ای با مدیران تامین اجتماعی استان خراسان رضوی و بیمارستان فارابی، درمان تامین اجتماعی را پیشانی خدمات این سازمان توصیف کرد و گفت: بهبود و ارتقا خدمات درمانی تامین اجتماعی در رضایتمندی مردم بسیار مهم است و بسیاری از بیمه‌شدگان و اقشار مختلف جامعه موفقیت و توسعه تامین اجتماعی را با خدمات درمانی این سازمان ارزیابی می‌کنند. درمان تامین اجتماعی شرایط نسبتا خوبی دارد و راهبرد اصلی ما در حوزه درمان استفاده بهینه از منابع است و باید تلاش کنیم که از منابع و امکانات موجود بهترین استفاده را در خدمت مناسب به مردم داشته باشیم. ارتقا کمی و کیفی خدمات توام با مدیریت بهینه منابع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. ‌‌‌‌مدیریت بهینه منابع حوزه درمان در کل کشور اهمیت دارد و در حوزه درمان تامین اجتماعی از آنجا که منابع سازمان متعلق به بیمه شدگان است، استفاده بهینه از منابع اهمیت مضاعف دارد.
دکتر موسوی افزود: کاهش پرداخت از جیب مردم مهمترین مسئولیت ما در سازمان تامین اجتماعی است و پرداخت هزینه توسط بیمه‌ها در نظام سلامت باید منجر به دریافت خدمات مطلوب توسط مردم و کاهش هزینه پرداختی بیمه شدگان باشد. یکی از مسائلی که باید در حوزه درمان بسیار مورد توجه قرار گیرد این است که خدمات درمانی نباید تنها با هدف کسب و حداکثرسازی سود ارائه شود. در حوزه درمان مسائل انسانی و ارائه خدمات مطلوب به بیمار باید مقدم بر کسب سود باشد و مردم در زمان مراجعه به مراکز درمانی، خدمات مناسب دریافت کنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امیدواریم به برکت وجود امام رئوف در مشهد مقدس خدمات درمانی تامین اجتماعی در این استان به نحو مطلوب به جامعه ارائه شود. بیمارستان فارابی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می‌دهد و امیدواریم خدمات بهتری نیز در آینده ارائه شود و روند رو به بهبود داشته باشیم و از ظرفیت درمان مستقیم به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
دکتر علی رضازاده مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز در این جلسه گزارشی از روند خدمت رسانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان ارائه کرد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران امیدواریم بتوانیم طی ماه‌های آینده و در صورت امکان، در دهه مبارک فجر بخش آنژیوگرافی بیمارستان را به افتتاح برسانیم و با افتتاح این بخش نیاز بیماران استان خراسان رضوی و سایر استان‌های شرق کشور به خدمات آنژیوگرافی رفع شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین روز گذشته از شعب تامین اجتماعی مشهد بازدید کرد و به گفتگو با مراجعه کنندگان و کارکنان واحدهای بیمه‌ای تامین اجتماعی پرداخت. دکتر موسوی روند خدمت‌رسانی شعب تامین اجتماعی بویژه تاثیر توسعه خدمات غیرحضوری بر کارکرد شعب تامین اجتماعی مشهد را ارزیابی و از تلاش‌ها و زحمات کارکنان مراکز بیمه‌ای قدردانی کرد.
دکتر محمودی، مدیرکل حراست سازمان تامین اجتماعی نیز دکتر موسوی را در این بازدیدها همراهی کرد.