×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست و یکمین سفر استانی خود به استان اصفهان از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی خمینی‌شهر، زرین‌شهر و شرکت ذوب آهن اصفهان بازدید و با نمایندگان مردم این شهرها در مجلس شورای اسلامی و همکاران بیمه‌ای و درمانی و همچنین مدیران و کارکنان شرکت ذوب آهن ملاقات کرد.

کیوسک خبر ـ دکتر موسوی در گفتگو با مدیران و کارکنان واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی و همچنین کادر درمان این سازمان بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب و توام با احترام و جلب رضایت مردم تأکید و برای رفع برخی مشکلات این مراکز و بهبود خدمت‌رسانی دستورات لازم را صادر کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در ملاقات با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن اطلاع مستقیم از مسائل و ظرفیت‌های مختلف منطقه، از برنامه‌های این سازمان برای توسعه خدمات و افزایش رضایتمندی مردم خبر داد.

دکتر موسوی در بازدید از درمانگاه تاج الدین خمینی‌شهر، توسعه خدمات را یکی از رویکردهای اصلی این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: وضعیت درمانی و خدماتی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی را از نظر کمی و کیفی مورد بررسی قرار داده‌ایم و بدنبال شناسایی نواقص و رفع کمبودها هستیم و تلاش داریم تا توسعه خدمات تخصصی در مراکز درمانی را دنبال کنیم

دکتر موسوی همچنین با اشاره به طرح دارویار گفت: ۳۶۶ قلم دارو تحت‌پوشش این طرح قرار گرفته که مابه‌التفاوت هزینه آنها در قالب یارانه دارو توسط سازمان برنامه و بودجه به بیمه‌ها پرداخت و به موازات آن پرداخت هزینه دارو از جیب مردم کاهش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی افزود: تجهیز مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به تجهیزات پیشرفته در دستور کار قرار دارد که در این راستا اقدام به خرید ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی پیشرفته (OPJ) کردیم که به اقتضای نیاز مراکز درمانی و در جهت توسعه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی توزیع می‌شود.

دکتر موسوی همچنین در دومین روز از سفر خود به اصفهان از درمانگاه زرین شهر نیز بازدید کرد و با همکاران کادر درمان در مورد کیفیت خدمت‌رسانی و مسائل همکاران گفتگو کرد.

نهایتاً نیز مدیرعامل سازمان ضمن بازدید از بیمارستان مطهری در شرکت ذوب آهن اصفهان حضور یافته و ضمن بازدید از خطوط مختلف این شرکت، وضعیت تولید و مسائل این شرکت را بررسی کرد.

تاریخ و ریشه فولاد در کشور به ذوب آهن اصفهان بر می گردد

میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی ۱۸شهریورماه با حضور در ذوب آهن اصفهان با مسئولین شرکت دیدار و گفتگو کردند.

حسین رجایی، نماینده مردم لنجان در مجلس در این دیدار بر لزوم افزایش تعاملات ذوب آهن و جامعه اطراف تاکید کرد و گفت: ذوب آهن اصفهان از بزرگترین تولید کنندگان فولاد در کشور است وخدمات این مجموعه صنعتی به مردم منطقه تاثیر گذار است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در راستای افزایش تولید، شفافیت در همه موضوعات و توسعه محصولات شرکت با توجه ویژه به محصولات با تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فرد را از عوامل موفقیت دانست و بر توجه به آن تاکید کرد.

دکتر موسوی ضمن تأکید بر لزوم افزایش تولید و سود در مجموعه‌های اقتصادی مرتبط با سازمان تأمین‌اجتماعی، گفت: اینکه بخشی از سرمایه این شرکت متعلق به قشر شریف کارگران و بازنشستگان و خانواده بزرگ و ۴۵ میلیون نفره سازمان تأمین‌اجتماعی است باعث می‌شود تا مسئولیت کار و ضرورت توجه به بازدهی مناسب دوچندان شود. علی‌رغم روند افزایش تولیدات این مجموعه باید در بحث سرمایه‌گذاری به سودآوری و تولید بیشتر اهتمام کرده و در این مسیر به سمت توسعه زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تولید حرکت کند.

دکتر موسوی افزود: توجه به اصل شفافیت به عنوان عنصری بازدارنده در موضوع فساد باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد تا صیانت از حقوق ذی‌نفعان به نحو کامل محقق شود. سهامداران سازمان تامین اجتماعی جامعه شریف کارگران و بازنشستگان هستند و هر چه ما تلاش کنیم دارایی های این سازمان را به سود مطلوب برسانیم، این عزیزان در آینده آسوده‌تر زندگی می‌کنند. در حال حاضر این هدف در ذوب آهن اصفهان با جدیت دنبال می‌شود و امیدوارم با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی لازم، موانع تولید بر طرف شود و به سود واقعی برسیم و ذوب آهن بایستی به سرعت اهداف خود را محقق کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دو شاخص تولید و سود در ذوب آهن اصفهان را از اولویت‌های این سازمان دانست و بیان داشت: موضوع درمان، سلامت و محیط زیست بسیار مهم است و ذوب‌آهن هرچه می‌تواند بایستی هزینه کند تا مسئولیت خود در قبال کارکنان و مردم منطقه را بهتر به انجام برساند.

در این دیدار مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان در خصوص تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه تولید ۳ میلیون تنی از ابتدای سال جاری و پروژه‌های در حال اجرا از جمله بازسازی باتری شماره ۲ کک سازی توضیحاتی ارایه داد.

بهزاد کرمی معاون فروش این شرکت نیز به تشریح شرایط فروش داخلی و صادرات محصولات پرداخت.

همچنین مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و نماینده شهرستان لنجان به همراه تعدادی از مدیران شرکت از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید کردند و با حضور در یادمان شهدای گمنام ضمن زیارت قبور مطهر این عزیزان به این اسطوره‌های ایثار ادای احترام نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.