×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که همزمان با سفر رئیس‌جمهور و حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سی‌وپنجمین سفر استانی در دوره جدید مدیریتی این سازمان به استان خوزستان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز از بیمارستان تأمین‌اجتماعی امیرالمومنین(ع) و شعبه ۲ تأمین‌اجتماعی اهواز بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکترمیرهاشم موسوی در این بازدیدها با مراجعه‌کنندگان به مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان در این مراکز قرار گرفت. دکتر موسوی همچنین با اهدای شاخه‌های گل از بیماران بستری در بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز عیادت کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این بازدیدها با کارکنان واحدهای مختلف شعبه و بیمارستان تأمین‌اجتماعی اهواز نیز به گفت‌وگو پرداخت و از تلاش آنها برای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.
بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با ۳۰۲ تخت فعال، شش اتاق عمل و ۶۲ تخت اورژانس، از سال ۱۳۷۶ درحال خدمت‌رسانی به مردم اهواز و استان خوزستان است. این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع و زیربنای بیش از ۳۵ هزار متر مربع در شرق اهواز و منطقه سپیدار واقع شده و با بخش‌های تخصصی درمانی همچون مغز و اعصاب، جراحی عمومی، ارتوپدی، ارولوژی، قلب و عروق، زنان و زایمان، کودکان، نوزادان،گوش و حلق وبینی و بخش‌های مراقبت‌های ویژه در حال فعالیت است.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سفرهای مدیرعامل و معاونان و مدیران این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.
در استان خوزستان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به‌عنوان بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی، تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی تحت تکفل آنان، در مجموع جمعیتی بالغ بر سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در این استان از خدمات تأمین‌اجتماعی بهره‌مند هستند. در این استان سازمان تأمین‌اجتماعی دارای ۳۶ شعبه و همچنین ۷ بیمارستان، ۷ پلی‌کلینیک شبانه‌روزی و ۱۸ مرکز درمانی سرپایی ملکی به‌صورت تک شیفت، دوشیفت و سه‌شیفت است که تعداد موارد ویزیت سرپایی بیماران توسط پزشکان این مراکز در سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۸ درصدی به ۵ میلیون و ۹۹۰ هزار مورد، تعداد بیماران بستری با رشد ۳۸ درصدی به نزدیک ۴۲ هزار نفر و تعداد اعمال جراحی انجام شده در این مراکز نیز با رشد ۴۱ درصدی به ۱۶ هزار و ۶۸۱ مورد رسید.

شعبه دو تأمین‌اجتماعی اهواز نیز که مورد بازدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و هیأت همراه قرار گرفت: بیش از ۵۱ هزار بیمه‌شده اصلی و ۱۱ هزار و ۳۸۹ بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی را تحت پوشش دارد و مجموع تعداد بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش این شعبه، بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.