×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به همراه رییس سازمان بورس کشور و هیئتی بلند پایه از شرکت پتروشیمی اروند بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ صبح روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و عشقی رییس سازمان بورس کشور،نشان زاده معاون برنامه ریزی و‌ توسعه هلدینگ خلیج فارس، قانعی مدیرعامل پترول و پورزرندی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با هیئت همراه از روند تولید شرکت پتروشیمی اروند بازدید به عمل آوردند.

محمدرضا کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در طی این بازدید ضمن اشاره به فرآیند تولید این شرکت گفت: کیفیت محصولات تولیدی پتروشیمی اروند زبانزد شرکت های داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: پرسنل فهیم این شرکت می دانند که محصولات ما بسیار استراتژیک و حیاتی هستند و ادامه ی تولید ما به معنای گردش چرخ تولید بیش از ۱۷ صنعت بزرگ وابسته است و به همین دلیل با تمام توان جهت تحقق اهداف سازمانی و پیوستگیِ تولید در تلاش هستند.

مدیر عامل پتروشیمی اروند پیشتر در جمع مدیران بازار سرمایه اظهار داشت، شرکت ۱۷ و‌۱۸ بهمن جلسه هیات پذیرش در بورس دارد و امیدواریم این شرکت از ابتدای سال آینده عرضه اولیه داشته باشد.

گفتنی است شرکت پتروشیمی اروند بزرگترین تولید کننده زنجیره پی وی سی در کشور محسوب می شود و در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مستقر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.