×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر شهرام حبیب زاده و هیات همراه، با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل ضمن بازدید از بخش های ویژه کرونا و عیادت از بیماران بستری شده در جریان روند خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفتند.

دکتر حبیب زاده در جریان این بازدید با اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا از اول اسفند ماه سال گذشته، در رفع نیازهای بیماران در دریافت خدمات بالینی، پزشکی، تشخیصی، درمانی و بستری بیماران افزود: مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان به موقع و همراه با دانشگاه علوم پزشگی وارد عمل شده و تمهیدات و اقدامات درمانی لازم را برای بیماران کرونا آغاز کردند که قابل تقدیر است.

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمتکشان و تلاشگران عرصه درمان در بیمارستان سبلان، وضعیت این بیمارستان را که به عنوان معین دانشگاه علوم پزشکی در بستری بیماران کرونائی است، مطلوب توصیف کرد و از تعداد ۴۲۹ نفر بستری بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان اردبیل خبر داد.

وی در پایان همکاری همه جانبه مردم برای پیشگیری از این بیماری را خواستار شد.

دکتر قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این بازدید، ضمن تقدیر از حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و هیات همراه در بیمارستان سبلان که باعث دلگرمی کارکنان زحمتکش و مدافعان سلامت مردم در خط مقدم درمان شدند، افزود: در بیمارستان سبلان و در جریان پیک دوم و شدیدتر بیماری کرونا و همچنین وضعیت قرمز شهرستان تا به امروز ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند و از این تعداد، ۱۰ نفر در بخش ویژه icu تحت مراقبت هستند.

وی مجموعه درمانی سازمان تامین اجتماعی را، همراه و همکار نزدیک دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد که همواره برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی آماده است.

دکتر برجی تنها راه مقابله با این بیماری در شرایط فعلی را، ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از برگزاری برخی مراسمات پر تجمع و شستن مرتب دست ها عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.