×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور به همراه معاون توسعه و منابع انسانی سازمان اموال تملیکی کشور از انبارهای استان قم دیدن کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان قم، احمد اصانلو علی جمشیدی را در این بازدید، مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات استان، اسفندیار دریکوندی مدیر کل گمرک، حسین برزگر مدیرکل مبارزه با کالای قاچاق و ارز و حسین اصغری مدیر کل اموال تملیکی استان قم همراهی می کردند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با پیگیری پرونده های فاقد رای از مدیر کل تعزیرات قم خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع تر این پرونده ها شد، همچنین از مراجع مربوطه نیز خواستار رفع موانع مشکلات اموال تملیکی قم شد.

اصانلو از عملکرد اموال تملیکی قم و انبارها اعلام رضایت نمود و بیان داشت: در تمام مراحل نگهداری و فروش کالاهای انبارهای اموال تملیکی تعزیرات استان می بایست در کنار اموال تملیکی باشد و به تعیین تکلیف کالاها نظارت داشته باشد.

در این بازدید، معاون توسعه و منابع انسانی اموال تملیکی در خصوص انبارهای ملکی اموال تملیکی و نحوه تجهیز و قفسه بندی آنها گزارشی بیان و روند رو به رشد عملکرد اموال تملیکی در سطح کشور را تشریح کرد.

مدیر کل اموال تملیکی قم، ضمن خیرمقدم و بیان گزارشی از روند موجود و فعالیت اداره کل متبوع خود، اعلام نمود: حدود ۴۰۰ پرونده در تعزیرات استان قم فاقد رای می باشد که در حال بررسی تک تک پرونده ها به منظور تعیین تکلیف نهایی هستیم.

اصغری در ادامه به بررسی مشکلات اموال تملیکی استان از قبیل کالاهای سلامت محور، زودفاسدشدنی و دستگاه های تولید رمزارز دیجیتال پرداخت و خواستار رفع این موانع و چالش ها شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.