×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از صندوق قرض الحسنه شاهد/ ارتقاء جایگاه صندوق، راهبرد دراز مدت بنیاد است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور در صندوق قرض الحسنه شاهد از این مجموعه بازدید کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پس از بازدید از صندوق قرض الحسنه شاهد در نشستی که با حضور اعضای هیئت امناء، هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و جمعی از مدیران برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این مجموعه به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران عضو، بر ارتقاء جایگاه صندوق در راهبرد بلند مدت بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه صندوق قرض الحسنه شاهد، گفت: صندوق یکی از ابزارهای خدمت رسانی بنیاد به جامعه هدف است به همین دلیل باید سطح خدمات و جایگاه این مجموعه ارتقاء یابد.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۸ ماه گذشته با هماهنگی و حمایت ریاست محترم جمهوری و همچنین دفتر مقام معظم رهبری برای رفع موانع موجود گام های بلندی را برداشته تا بتواند ضمن خروج از بنگاه داری، خدمات شایسته ای را به ذینفعان خود ارائه کند.

معاون رئیس جمهور لازمه اداره هر مجموعه ای را داشتن تفکر سیستمی عنوان و اظهار کرد: موفقیت هر مجموعه ای در گرو تعامل با ذینفعان است چرا که حاصل این مهم می تواند نقشه راه رسیدن به موفقیت مد نظر را ترسیم کند.

دکتر قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اعضای هیئت امناء، هیئت مدیره و مدیرعامل باید با برنامه ریزی، ساز و کارهای موجود در صندوق قرض الحسنه شاهد را جهت ارتقاء آن تغییر دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد، بانک دی، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به همراه بیمه دی باید به عنوان سازمان های مهم ارائه خدمات به جامعه ایثارگری در یک برنامه هماهنگ نقش های خود را جهت ارائه خدمات مطلوب جامعه هدف تعریف کنند.

معاون رئیس جمهور افزود: متاسفانه یکی از مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران شبکه ای فعالیت نکردن سازمان های وابسته به آن است، اغلب سازمان ها به تنهایی عملکرد خوبی دارند اما متاسفانه به دلیل شبکه ای کار نکردن نمی توانند آنگونه که باید مشکلات جامعه ایثارگری را حل و فصل کنند.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ایفای نقش کلیدی صندوق قرض الحسنه شاهد در جلب رضایت جامعه هدف، تاکید داشت: صندوق جهت ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات باید به سمت بانک شدن یا حداقل چند شعبه ای شدن حرکت کند زیرا با توجه به عملکرد خوبی که از خود طی سال های اخیر به جا گذاشته است، توان ارائه خدمات بیشتر را دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش معاونت تعاون در شناسایی و احصاء مشکلات و همچنین تنظیم گری بین سازمان های خدمات دهنده بنیاد نظیر: صندوق قرض الحسنه شاهد، بانک دی، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بیمه دی اشاره کرد و گفت: از معاونت تعاون می خواهم هر چه سریع تر نیازهای جامعه ایثارگری در بخش های مختلف مرتبط را شناسایی و نقش و توان هر یک از سازمان های مذکور را تعیین کند تا در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات جامعه هدف اقدام گردد.

دکتر قاضی زاده هاشمی در خصوص تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز صندوق قرض الحسنه شاهد برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در آینده از مدیرعامل صندوق خواست طی تعامل با دبیرخانه هیئت امناء بنیاد شهید و امور ایثارگران ردیف بودجه ای برای حمایت از صندوق در بودجه پیش بینی کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این نشست ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط دکتر اسلام کریمی مدیرعامل، اعضای هیئت امناء، هیئت مدیره و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد در ارائه خدمات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر، صندوق را به جذب حمایت و مشارکت خیرین و دستگاه های مربوطه جهت ارتقاء سطح منابع مالی برای خدمت رسانی بیشتر به جامعه هدف ترغیب کرد.

پیش از سخنان دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با تشکر از حضور معاون محترم رییس جمهور در این مجموعه از حمایت های ایشان در مدت حضورشان در راس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر کرد و اقدام به ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت صندوق نمود.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به سرمایه ثبت شده، ساختار، وضعیت منابع انسانی شاغل، تعداد اعضاء و گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ به تشریح فعالیت ها و برنامه های آتی این مجموعه در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.