×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید دانشجویان دانشگاه تهران از شرکت پاکسان

جمعی از اساتید و دانشجویان پردیس کاسپین دانشگاه تهران از مجموعه پاکسان بازدید نمودند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، جمعی از اساتید و دانشجویان رشته های شیمی، پلیمر و فنی پردیس کاسپین دانشگاه تهران با مساعدت مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان از این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

طی این بازدید نیم روزه، دانشجویان از نزدیک با بخش های تولیدی و تحقیقاتی شرکت پاکسان آشنا شدند و فرایندهای مختلف تولید محصولات شوینده و بهداشتی توسط کارشناسان برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

در پایان این بازدید، مسئولین دانشگاه و دانشجویان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی شرکت پاکسان، استقبال این مجموعه از حضور اساتید و دانشجویان را شایسته تقدیر دانسته و بیانگر توجه مدیران ارشد به ارتباط صنعت و دانشگاه خواندند.

اقدامات اخیر شرکت پاکسان در حوزه های فناوری و نوآوری از جمله حضور در نمایشگاه عصر امید با موضوع معرفی دستاوردهای دانش بنیان و در ادامه حضور دانشجویان دانشگاه تهران در این مجموعه نویدبخش تحولی عظیم در سیاست های این مجموعه است تا با تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و اهتمام جدی به فعالیت های دانش بنیان بتواند گام های موثری در جهت اعتلای نام پرآوازه پاکسان بردارد و با تولید محصولات هرچه با کیفیت تر همچنان پیشگام در توجه به سلامت خانواده و جامعه باشد.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.