×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جواد قناعت؛ استاندار خراسان جنوبی با حضور در شرکت دخانیات ایران، ضمن دیدار با مهندس آشتیانی، از سالن تولید مجتمع تهران و موزه دخانیات بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، این مجموعه معظم تولیدی روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه، میزبان جواد قناعت؛ استاندار خراسان جنوبی بود.

قناعت به همراه مهندس مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از خطوط تولید مجتمع تهران بازدید کرد؛ بازدیدی نسبتاً مفصل که برای استاندار خراسان جنوبی جذاب و قابل توجه می‌نمود. در این بخش ابراهیم‌زاده؛ مدیر مجتمع تهران و رئیس سالن تولید، گزارشی از روند تولید محصول در قدیمی‌ترین شرکت دخانیات در خاورمیانه ارائه کردند و به سوالات پاسخ دادند.

استاندار خراسان جنوبی همچنین در موزه دخانیات نیز حضور یافت و از دو سالن اشیاء و دستگاه‌ها و تصاویر و اسناد این موزه بازدید کرد.

نشست با مدیرعامل شرکت دخانیات ایران دیگر بخش بازدید جواد قناعت؛ استاندار خراسان جنوبی را به خود اختصاص داد.

یادآور می‌شود اولین کارخانه دولتی تولید سیگارت در سال ۱۳۱۶ در تهران تحت عنوان «انحصارات دخانیات ایران» افتتاح و در سال ۱۳۴۷ «انحصار دخانیات ایران» با انتقال کلیه دارایی‌ها و حقوق و دیون به «شرکت دخانیات ایران» تغییر نام داد و در حال حاضر مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با ۵۵ درصد، کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت با ۲۷/۵۹ درصد و بانک رفاه کارگران با ۱۵/۶۵ درصد سهامداران عمده این شرکت هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.