×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، با همراهی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر، ضمن بازدید از مراحل ساخت یادمان شهید گمنام در این شرکت، در جریان مراحل پایانی اجرای این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، سردار «مرادحاجتی» در این بازدید، ضمن تجلیل از عملکرد این شرکت در عرصه تکریم جایگاه معظم شهدا و فرهنگ ایثارگری، خواستار تسریع در اجرای پروژه ساخت بنای شهید گمنام شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: وجود شهدا در اماکن صنعتی و بطن جامعه همچون کارخانه‌ها، می‌تواند منشاء برکات زیادی برای اقتصاد کشور باشد و همچنین سبب قوت قلب کارگران، مهندسین و قشر فعال اقتصادی برای پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد.

در ادامه، دکتر سعید صادقی ضمن تشریح روند اجرای این پروژه گفت: شهدای دفاع مقدس ولی‌نعمتان میهن عزیزمان هستند و باعث مباهات این شرکت است که میزبان شایسته‌ای برای شهید سرافراز جنگ تحمیلی باشد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان ماه جاری با تلاش و کار جهادی، مراحل ساخت یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس طبق ضوابط و پروتکل‌های معین شده توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پایان رسیده و آماده برگزاری آیین تشییع شهید گمنام در این شرکت باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.