×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدیدها و دیدارهای دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه از شعب ، باجه ها و طرح های بانک در استان لرستان

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در سفر به استان لرستان ، از باجه بانکی ویسیان خرم آباد بازدید کردند.

کیوسک خبر ـ مدیر عامل ضمن بازدید از باجه ویسیان بامسئول باجه مذکور در خصوص عملیات روزانه ، منابع و میزان تسهیلات پرداختی باجه گفتگو و رهنمودهای لازم را در راستای بهبود عملکرد ارائه کرد.
خانم ویس کرمی مسئول باجه فوق ضمن ارائه گزارش عملکرد و منابع باجه ویسیان، مشکلات سیستمی از جمله : کندی سیستم ، عدم امکان ویرایش حساب در باجه و سقف انتقال وجه در عملیات پایا ، را عنوان کرد.
در ادامه مدیر عامل بانک ، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و فردین امیری مدیر شعب استان لرستان از طرح ایجادی گلخانه ۵۰۰۰ متری در شهرستان خرم آباد بازدید و با مجری طرح در خصوص مسائل و موارد مختلف کاری و بانکی و میزان بازدهی گلخانه مذکور ،گفتگو کردند .
سپس دکتر شیری ضمن بازدید از باجه بانکی روستای پاپی خالدار با مسئول باجه مذکور در خصوص وضعیت خدمات رسانی ، سطح دسترسی های ایجاد شده برا ی توسعه کمی و کیفی خدمات به ساکنین روستا، انواع خدمات و عملیات روزانه ، وضعیت وترکیب منابع، میزان و نوع سپرده ها، تعداد و مبلغ تسهیلات پرداختی باجه گفتگو و رهنمودهای لازم را در راستای ارتقا و بهبود عملکرد، ارائه کرد .
در این سفر دکتر شیری مدیرعامل بانک و هیات همراه از باجه بانکی شهرک صنوف شهرستان خرم آباد بازدید کرد.
مدیر عامل بانک در بازدید از باجه شهرک صنوف با مسئول باجه مذکور گفتگو و در خصوص عملیات روزانه ، وضعیت منابع و تعدادو مبلغ تسهیلات پرداختی باجه گفتگو و رهنمودهای لازم را در راستای ارتقا و بهبود عملکرد، ارائه کرد .
همچنین در این سفر محسن اخلاقی مدیر امور حراست و عباس پیرایی رییس اداره کل بازرسی،رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد از شعبه الشتر بازدید و اقدامات و فعالیت های شعبه مذکور را از نظر شاخص های طرح پایش و پویش مورد ارزیابی قرارداده و با پرسنل شعبه فوق درخصوص موضوعات مختلف کاری گفتگو و رهنمود های لازم را ارائه کردند .
محسن اخلاقی و عباس پیرایی ، پس از آن از طرح بوم گردی شریفی واقع در حومه شهرستان نور آباد استان لرستان که از مدیریت شعب پست بانک بانک آن استان تسهیلات گرفت ، بازدید و پیرامون توسعه همکاری های مشترک گفتگو کردند .
مدیر امور حراست و رییس اداره کل بازرسی،رسیدگی،پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد از طرح های ایجادی پرورش ماهیان سردآبی با ظرفیت ۲۰تن و همچنین طرح کارخانه فرآوری ماهی قزل‌آلای شهرستان الشتر که از مدیریت شعب پست بانک استان لرستان تسهیلات گرفته اند ،بازدید کردند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.