×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اینسینیه: مهمترین چیز این است که بازی را ببریم، حتی اگر من گل نزنم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از تایمز، لورنزو اینسینیه مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا قبل از دیدار با اتریش در یورو ۲۰۲۰ گفت: برخی از بازی های اتریش را تماشا کردیم.  آنها تیم دونده ای دارند و بسیار تهاجمی هستند زیرا همیشه می خواهند توپ را به سرعت بازیابی کنند. ما باید آنها را مطالعه کنیم، اما مهمتر از همه باید روی خودمان تمرکز کنیم.  

وی ادامه داد: ما می خواهیم یک بازی عالی ارائه دهیم و پیروز شویم. مهمترین چیز این است که بازی را ببریم، حتی اگر من گل نزنم.  ما می دانیم که یک قسمت می تواند بازی را تغییر دهد. ما آرام هستیم و جوان ترها نیز نشان داده اند که آماده هستند. بازیکنانی مانند براردی ، لوکاتلی و بارلا هرگز برابر ترکیه قاطع بودند و به ما کمک کردند تا به هدف خود برسیم.  

اینسینیه برای دومین بار در حرفه خود در یورو بازی می کند. اولین بار او چهار سال پیش در آن مسابقه بازی کرد زمانی که آنتونیو کونته سرمربی آتزوری بود.

این بازیکن ۳۰ ساله گفت: من در سایر مسابقات جوانتر بودم اما در گذشته ایتالیا با سیستم دیگری بازی می کرد بنابراین مجبور شدم خودم را وفق دهم.  من همیشه از کونته و پراندلی برای آوردن من به جام جهانی و یورو تشکر کرده ام اما اکنون شانس بیشتری با مانچینی دارم. این سیستم برای خصوصیات من و سایر بازیکنان مناسب است. من مسئولیت زیادی با پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ دارم ، اما نمی خواهم به شانه هایم فشار بیاورم.  

اینسینیه در پایان گفت:‌ما بازیکنان با کیفیتی داریم. شما در مورد جورجینیو صحبت کردید و این درست است. او سالهای خارق العاده ای را در چلسی گذرانده بود و من از داشتن وی در تیم ما افتخار می کنم. من کسی نیستم که تصمیم می گیرد که آیا او شایسته توپ طلا است، اما امیدوارم که او در لیست کوتاه قرار گیرد، او شایسته چنین است چون یک بازیکن عالی است. من به او استاد می گویم و همه ما خوشحالیم که با او بازی می کنیم.  

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.