×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ایفای مسئولیت اجتماعی صنعت بیمه قابل تحسین است.

حضور صنعت بیمه در تمامی مناسبات اجتماعی و اقتصادی احساس می شود و در برپایی آیین های معنوی نیز نقش پررنگی را ایفا می کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر سید محمد کریمی که در جمع مقامات کشوری و لشکری و خادمان راهپیمایی بزرگ اربعین سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: نفوذ چشمگیر باورهای مذهبی در جامعه، ضرورت حضور صنعت بیمه را در آیین های معنوی نظیر بزرگترین رویداد جهان اسلام، بیش از پیش یادآور می کند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نهادینه سازی فرهنگ بیمه را زیرساخت اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور دانست و اظهار داشت: تسهیل عملیات بیمه گری با استفاده از روش های نوآورانه می تواند محصولات و خدمات صنعت بیمه را فراگیرتر کند.
وی حضور رئیس ستاد ملی اربعین، رئیس پلیس راهور فراجا، رئیس پلیس گذرنامه، رئیس کل محترم بیمه مرکزی و مقامات و مدیران ارشد بیمه را در این نشست نشانگر اهمیت صنعت بیمه در ایجاد فضای اطمینان بخش، عنوان کرد و افزود: صنعت بیمه با تمام قابلیت ها و ظرفیت های خود در بزرگترین همایش جهان اسلام حضور پیدا کردند و این امر می تواند به الگوی نهادها و سازمان های دیگر مبدل شود.
دکتر کریمی در بخش پایانی سخنان خود با قدردانی از شرکت های بیمه گر که در حوزه های گوناگون پیاده روی اربعین سال ۱۴۰۱ نقش آفرینی کردند به درخشش صنعت بیمه در ایام تحریم اشاره کرد و گفت: خدمات صنعت بیمه در زمان تحریم ها از تنوع کم نظیری برخوردار است و پس از گشایش های بین المللی باید برای مردم شفاف سازی شود.
گفتنی است در پایان این نشست، خادمان اربعین، لوح تقدیر و تندیس ویژه خود را از رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رئیس ستاد برپایی مراسم اربعین، فرمانده پلیس راهور و سایر مقامات دریافت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.