×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ایربادهای وایرلس از سال ۲۰۱۵ شروع به رشد کردند. آن‌ها توسعه و تغییر یافته و در رنگ‌ها و انواع مختلف و با ویژگی‌های متفاوت تولید شدند. بنابراین اگر شما اهل فن‌آوری باشید، ممکن است بخواهید اطلاعات به‌ روزی درباره جدیدترین ترندهای ایربادها داشته باشید.

چرا ایرباد وایرلس بخریم؟

اگر از یک ورزش دلچسب و دویدن در فضای باز بدون مزاحمت سر و صدای محیط لذت می‌برید ایربادهای وایرلس محصولی فوق‌العاده برای شما هستند. شما با استفاده از این ایربادها می‌توانید بدون مزاحمت کابل اضافی  ورزش کنید و آزادانه حرکت کنید. 

این محصول همچنین گزینه‌ای عالی برای مدیران است. شما در جلسات می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول در حین صحبت صداهای پس‌زمینه‌ی محیط را حذف کنید.

به آن فکر می‌کنید؟ در ادامه به ویژگی‌هایی از ایربادهای وایرلس ال‌جی که باعث می‌شود شما عاشق این محصول شوید، توجه کنید.

حذف سر و صدای محیطی(Noise Cancellation)

ایربادهای خود را در گوشتان بگذارید تا خود را از دنیای اطرافتان جدا کنید. با ویژگی حذف سروصدای اضافی ایربادهای وایرلس ال‌جی تک تک ضربات موسیقی را حس کنید، در جلسات به طور کامل تمرکز داشته باشید و از لحظه لذت ببرید.

در هنگام حضور در جلسات یا دویدن با حذف سروصدای پس‌زمینه، از واقعیت فرار کنید. ایربادهای وایرلس HBS-FN7 ال‌جی این کار را برای شما انجام می‌دهند. یکی از رنگ‌های سفید یا مشکی ایرباد را انتخاب کنید و با این ویژگی به سطح جدیدی از تمرکز دست یابید. 

میکروفون‌های دوگانه

قابلیت حذف سروصدا بدون پشتیبانی میکروفون‌های دوگانه کامل نمی‌شود. این به این معناست که ایربادها از دو میکروفون مختلف برخوردار هستند. میکروفون‌های دوگانه به حذف سروصدای اطراف کمک کرده و محیطی آرام و حرفه‌ای را برای جلسات شما فراهم می‌کنند.

حذف باکتری تا ۹/۹۹% با فناوری UVNano

این محصول یک کیف شارژ وایرلس فاقد باکتری دارد! کیف شارژ UVnano تا ۹/۹۹% از باکتری‌های موجود بر روی توری اسپیکرهای ایرباد را در حین شارژ شدن آن و تنها ظرف ۱۰ دقیقه از بین می‌برد. عملکرد UV LED فقط هنگامی کار می‌کند که کیف شارژ به برق وصل باشد.

صدای واضح با MERIDIAN

ایربادهای ویرلس ال‌جی شما را با کیفیت صدای واضح خود حیرت زده می‌کند. با همکاری Meridian صدایی واضح و تأثیرگذار را برای گوش‌های شما به ارمغان می‌آوریم.  

ایربادهای ضد آب

می‌توانید از ایربادهای خود در روزهای بارانی و یا در باشگاه نیز استفاده کنید. نیازی نیست نگران پاشیدن آب بر روی ایربادهای خود در حین پیاده روی باشید. چرا؟ این ایربادها برای استفاده راحت و بدون نگرانی شما ضد آب هستند.   

دوام طولانی باتری

ایربادهای شما برای ساعت‌ها به پخش کردن موسیقی ادامه می‌دهند. ایربادهای ال‌جی تا ۲۱ ساعت با کیف شارژ و تا ۷ ساعت بدون وقفه موسیقی پخش می‌کنند. اگر کیف شارژ خود را ۵ دقیقه شارژ کنید می‌توانید تا یک ساعت از ایربادهای خود استفاده کنید. اکنون آماده هستید؟    

ایرباد با سایزهای مختلف

با ایربادهای وایرلس ال‌جی هرگز احساس ناراحتی نخواهید کرد زیرا این ایربادها دارای سری‌های ژله‌ای مخصوص گوش با کیفیت طبی هستند که با استفاده از سیلیکون ضدحساسیت و غیرسمی ساخته شده‌اند. از بین سه سایز مختلف سری سایز مناسب خود را انتخاب کنید، با آن راحت باشید و تمام شب را تا صبح از موسیقی لذت ببرید.

ترکیب بی‌نقصی از راحتی و صدای عالی را در هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان تجربه کنید. با ایربادهای وایرلس ال‌جی چیز بیشتری نمیخواهید زیرا این محصول هرآن‌چه را که برای رضایت شما لازم است را دارد. تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که خودتان آن را امتحان کنید و تصمیم بگیرید. 

زندگی خوب است!

###

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی یک شریک مورد اعتماد است که محصولات و راهکارهای خلاقانه‌ای را برای صنایع گوناگون در سراسر جهان ارائه می‌دهد. ال‌جی با مجموعه‌ای از پیشنهادات منحصر به فرد، اعم از ساینیج‌های LED و OLED تا راهکارهای خورشیدی با کارایی بالا، نامی معتبر در میان مشتریان از سراسر جهان است. راهکارهای فناوری اطلاعات ال‌جی شامل مانیتور‌های تجاری، لپ‌تاپ‌ها، پروژکتورها، ابزارهای ابری، نمایشگرهای پزشکی و ربات‌های تجاری هستند که همگی به منظور افزایش حداکثری کارایی و خلق ارزشی قدرتمند برای مشتریان طراحی شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای تجاری ال‌جی به سایت www.LG.com/b2b مراجعه نمایید.

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.