×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، «ایران همدل» عنوان پویشی است که همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ هجری قمری، در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده و در قالب این حرکت، تلاش می‌شود تا با توجه به شرایط کرونایی موجود، همدلی و کمک به همنوع ترویج شود.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۴۱*، مبلغ موردنظر خود را برای شرکت در این پویش پرداخت کنند. ایرانسل، به همان میزان به مبلغ فوق اضافه و با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد، به محرومان استان خوزستان کمک می‌کند.

مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز جمعه ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، با انتشار یک پست در حساب اینستاگرام خود از پیوستن به این کمپین خبر داده بود.

جهرمی در این پست، تصویری از خود با لباس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی را منتشر کرده و نوشته بود: «… به همراه معاونینم تصمیم گرفتیم به مدت ۵ماه، یک چهارم حقوق ماهانه رو کنار بگذاریم برای داشتن سهم کوچیکی تو این همدلی. از همه‌ی همکاران وزارتخونه هم با ارسال یک نامه دعوت کردم تا اون‌ها هم هر درصدی که می‌تونند رو کنار بگذارند تا مبلغ جمع شده رو به‌وسیله سازمان‌های مردم نهاد، برای بچه‌های محروم جنوب کرمان تبلت بخریم که از آموزش جا نمونند. منم باید از چند نفر دعوت کنم تا این زنجیره‌ی هم‌دلی قطع نشه؛ اما این‌بار می‌خوام سنت شکنی کنم و از سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کنم به این حرکت بپیوندند…»

پیش از این نیز ایرانسل با موافقت مدیرعامل خود، دکتر بیژن عباسی آرند، برای تسهیل زندگی و آگاه‌سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شدۀ کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه، ارائه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دلسوز، و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.