×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ایده یابی کارآفرینی با هدف “کیش بهشت کار آفرینان”

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حمایت شتابدهنده رادمان کیش بیست و یکمین نشست کارآفرینی مرکز نوآوری کیش با تاکید بر “کیش،بهشت کارآفرینان” سه شنبه نهم آذر با حضور فعالان و علاقه مندان حوزه کارآفرینی و اکوسیستم استارتاپی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

مسعود توفیقی رئیس مرکز نوآوری کیش در این نشست بر لزوم اهمیت جذابیت های این منطقه به عنوان “کیش، بهشت کارآفرینان” تاکید کرد و اظهار داشت: برای توسعه فرهنگ کارآفرینی از اجرای طرح های استارتاپی حمایت می کنیم.

ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این نشست که با هدف ایده یابی کارآفرینی برگزار شده بود؛ عصر انقلاب اطلاعات و تاثیر آن بر زندگی و کسب و کار را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای پیشبرد هر کسب و کاری تجربیات در حوزه کار آفرینی و حفظ و ارتقاء سطح تیم علمی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

همچنین ” تحول دیجیتال و تغییر پارادایم، اهمیت حضور تیم های نوآورانه و چگونگی توسعه کیش به عنوان شهر هوشمند، صندوق ifund به عنوان یک پلتفرم تامین مالی، اجرای درست ایده به جای تمرکز صرف بر ایده یابی” از جمله مباحث مطرح شده در بیست و یکمین نشست کارآفرینی مرکز نوآوری کیش بود.

گفتنی است این سلسله نشست ها، با رویکرد پرسش و پاسخ و به صورت تعاملی و با اشتراک گذاری تجربیات، سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مرکز نوآوری کیش برگزار می شود.