×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون نوسازی و اجرای طرح های صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) گفت: صنایع بزرگ کشور در بخش‌های فنی و سرمایه‌گذاری در مسیر دانش‌بنیان‌شدن مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایدرونیوز ، سعید جعفری کرهرودی در حاشیه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چهار طرح در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در استان سمنان افزود: برای توسعه و سرمایه گذاری در صنایع فناوری پیشرفته( های تک) بخش خاصی در سازمان ایدرو برای شرکت های دانش‌بنیان و هوشمندسازی صنایع و دانش‌بنیان‌کردن صنایع بزرگ درنظرگرفته شده است.

وی تاکید کرد: ایدور از طریق کمک‌های تکنیکی و سرمایه‌گذاری به صنایع بزرگ کمک می‌کند تا به سمت دانش‌بنیان شدن پیش بروند.

جعفری به ارتباط مستقیم سرمایه گذاری با اشتغالزایی اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف ایدرو بسترسازی برای سرمایه گذاری به منظور ایجاد اشتغال در کشور است که به ویژه در مناطق کمتربرخوردار هدفگذاری می‌شود.

وی بااشاره به اینکه ایدرو با ایجاد زیربنای لازم به تکمیل زنجیره ارزش صنایع ورود می کند، افزود: برای تکمیل زنجیره در صنایع پیشران مانند نساجی، حوزه حمل و نقل به ویژه در بخش خودروهای سنگین، حمل و نقل ریلی و هوایی، در حوزه انرژی نیز سرمایه گذاری هایی برای ایجاد کوچک‌مقیاس یا متوسط برای کمک به صنایع گام‌هایی برداشته شده است.

با حضور معاون نوسازی و اجرای طرح های صنعتی ایدرو ۲ واحد صنعتی نیک اکسیر سلامت و اطلس نیرو دیزل بهره برداری و ۲ طرح کارخانه آسه تجارت آسیا و سایت یک شبکه توزیع برق و روشنایی کلنگ‌زنی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.