×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ایجاد تغییرات بزرگ در راستای پایداری کره زمین با لوازم خانگی کم مصرف LG

آب یکی از گران‌بهاترین منابع طبیعی است. بدون آب، زندگی روی زمین تقریباً غیرممکن است. درست است که ۷۱ درصد کره زمین را آب پوشانده، اما تنها سه درصد از آن آب شیرین است. امروز بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری در سیاره‌مان و متعهد شدن به مدیریت پایدارتر آب است۱.

کیوسک خبر ـ خانه همیشه بهترین مکان برای شروع راه­کار‌های جدید برای ایجاد تفاوت است. به طوری که حتی تغییرات کوچک در عادات روزانه فرد، مانند دوش گرفتن‌های کوتاه‌تر، مخصوصاً اگر همه‌ی افراد خانه این مسأله را رعایت کنند، می‌تواند یک روش بسیار عالی برای صرفه‌جویی در مصرف آب باشد. یکی دیگر از راه‌های عالی برای کاهش مصرف آب در خانه، خرید لوازم کم مصرف آب، مانند لوازم خانگی ال‌جی است.

تمیزی لباس‌ها و صرفه‌جویی هوشمند در مصرف آب

برخی از ماشین‌های لباسشویی با وجود شستشوی خوب لباس­ها اما باعث مصرف مقدار زیادی آب نیز می‌شوند. خوشبختانه می‌توان این مشکل را با لباسشویی‌های ال‌جی مجهز به موتور دایرکت درایو مستقیم مبتنی بر هوش مصنوعی (AI DD) برطرف کرد؛ که با قابلیت تشخیص وزن و جنس پارچه لباس، چرخه شست‌وشوی بهینه را پیشنهاد می‌کند۲. این ماشین‌های لباسشویی همچنین از تکنولوژی توربوواش ۳۶۰ خود ال‌جی استفاده می‌کنند که از یک «نازل چندگانه»ی سه‌بعدی استفاده می‌کند و به اسپری کردن آب در چهار جهت مختلف به طور همزمان می‌پردازد. نتیجه‌ی بهره‌گیری از این تکنولوژی، لباس‌های تمیز، چرخه‌های شست‌وشوی کوتاه‌تر و مصرف آب کمتر بدون کاهش کیفیت شست‌وشو است۳.

به‌علاوه، جدیدترین لباسشویی‌های ال‌جی با فناوری ezDispense عرضه می‌شوند، ویژگی هوشمندانه‌ای که به طور خودکار مقدار بهینه مواد شوینده مورد نیاز بر اساس  وزن لباس‌ها را اضافه می‌کند. این ویژگی همچنین با کاهش تعداد شست‌وشوهای مورد نیاز در هر دوره، کیفیت شست‌وشو را افزایش می‌دهد. محصولات دارای برچسب ENERGY STAR علاوه بر صرفه‌جویی  در هزینه‌های مصرف‌کنندگان، باعث پایداری کره زمین نیز می‌شوند. آخرین مدل‌های ماشین لباسشویی ال‌جی ۲۵ درصد انرژی کمتر و ۳۳ درصد آب کمتری نسبت به مدل‌های معمولی مصرف می‌کنند۴.

ظروف تمیز و درخشان با مصرف آب کمتر

علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر در آشپزخانه، ماشین ظرفشویی می‌تواند به مصرف بهینه‌ی آب هم کمک کند۵. از طریق کنترل دقیق گردش آب و شدت پاشش، ماشین ظرفشویی‌های دارای گواهینامه ENERGY STAR به طور متوسط ​​۳۸۷۰ گالن آب در طول عمرشان صرفه‌جویی می کنند۶.

ماشین ظرفشویی ال‌جی نیز مانند ماشین‌های لباسشویی این شرکت ، آب کمتری مصرف می‌کند بدون اینکه از کیفیت تمیز کردن ظرف‌ها کم شود. فناوری QuadWash LG دارای بازوهای اسپری چند حرکتی (Multi-Motion) است که برای جدا کردن ته‌مانده‌های غذا و روغن از ظروف به جلو و عقب می‌چرخند. این در حالی است که فناوری بخارشو TrueSteam برای کاهش لکه‌های آب بعد از شست‌وشو کاربرد دارد و ظروف را درخشان و تمیز تحویل کاربر می‌دهد.

تمیز کردن کفپوش‌ها با مصرف بهینه آب

جاروبرقی دسته‌ای CordZeroA9 Kompressor Stick LG که برای تمیز کردن کفپوش‌های سخت طراحی شده است دارای قابلیتی به نام Power Mop است که بسیار آسان‌تر و با مصرف آب کمتری نسبت به تِی کشیدن دستی، کف زمین را تمیز می‌کند. بخش Power Mop این جارورقی دارای یک سیستم تأمین آب کارآمد و خودکار است که با حرکت سریع و به موقع پدهای تمیزکننده‌ی خود می‌تواند با کمترین میزان مصرف آب، همه‌ی سطوح سخت را تمیز و درخشان کند.

جاروبرقی رباتیک ال‌جی CordZero M9 ال­جی که علاوه بر حالت بخارشوی، دارای عملکرد جارو کردن نیز هست، به سیستم آبرسانی خودکار و پیشرفته این شرکت نیز مجهز شده است. به این صورت که برای جلوگیری از مصرف غیرضروری آب، هنگامی که CordZero M9 پاکسازی خود را به پایان رساند، سیستم تأمین آب به صورت خودکار خاموش می‌شود.

آب به ما حیات می بخشد و در مقابل، ما باید تمام تلاش خود را برای مدیریت پایدارتر آن انجام دهیم. با توجه به عادات روزانه خود و انتخاب وسایلی که آب کمتری مصرف می‌کنند، هر یک از ما می‌توانیم سهم خود را برای حفظ با ارزش‌ترین منابع زمین و کمک به ایجاد آینده‌ای بهتر برای همه به انجام برسانیم.


۱ https://www.usbr.gov/mp/arwec/water-facts-ww-water-sup.html

۲ بر اساس آزمایشی که توسط Intertek در آوریل ۲۰۲۰ در چرخه‌ی شست‌وشوی لباس‌های نخی با وزن ۳ کیلوگرم در لباسشویی معمولی LG مدل F21VDT و لباسشویی LG AI DD مدل W16SK انجام شد، مشخص شد که میانگین مصرف آب تقریباً ۱۰٫۶ درصد با AI DD کمتر است.

۳ توسط Intertek در آوریل ۲۰۲۰ در چرخه‌ی معمولی با TurboWash 360 (TURBOSHOT) فعال شده با بار ۳ کیلوگرم لباس آزمایش شده است. فناوری LG TurboWash 360 مدل W16SK تقریباً ۳۶ درصد آب کمتر مصرف می‌کند و طول چرخه را تا ۴۶ درصد در مقایسه با مدل مشابه با اندازه‌ی بار یکسان تنظیم شده روی چرخه معمولی بدون TurboWash 360 (TURBOSHOT) کوتاه می‌کند. مدل‌ها و نتایج محصول ممکن است بسته به مناطق و محیط استفاده واقعی متفاوت باشد.

۴ https://www.energystar.gov/products/clothes_washers

۵ “مقایسه اروپایی شستن ظروف با دست.” دانشگاه بن، سال ۲۰۰۷ میلادی.

۶ https://www.energystar.gov/products/dishwashers

۷ تست شده توسط آزمایشگاه داخلی ال‌جی در چرخه‌ی عادی با لیوان شیشه‌ای شفاف در LG non-Steam مدل DFB415 و LG Steam مدل (DFB325)، براساس روش‌های آزمایشگاهی ال‌جی.

# # #

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.