×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اولین یادواره شهدای شرکت دخانیات ایران در استان کردستان با حضور جمعی از مسئولین استان کردستان در شهرستان سقز برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل؛ اولین یادواره شهدای شرکت دخانیات ایران در استان کردستان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های شهدا، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرمانده سپاه سقز، مدیر مجتمع دخانیات کردستان، فرمانده پایگاه بسیج شرکت دخانیات ایران و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در محل نمازخانه اداره دخانیات شهرستان سقز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عیسی کرمی مدیر مجتمع دخانیات استان کردستان گفت: لزومی به خیرمقدم نیست، زیرا شهدای گرانقدر میزبان این مراسم بوده و همه ما در محضر این عزیزان مهمان هستیم.

وی ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به یکی از فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری مبنی براینکه «حفظ یاد شهدا جهاد است» اشاره و تصریح کرد: در همین راستا این مجتمع با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه بیت‌المقدس و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان های سنندج و سقز اقدام به برگزاری اولین یادواره ۳۴ شهید والامقام شرکت دخانیات ایران نموده است.

سخنران اصلی اولین یادواره شهدای شرکت دخانیات ایران، سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بود که با تقدیر از مدیریت مجتمع دخانیات کردستان و دست‌اندرکاران این مراسم معنوی، گفت: این گونه مراسمات موجب ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی می گردد.

در پایان این مراسم سردار امان الله گشتاسبی از روند آماده‌سازی کارخانه سیگارت سازی دخانیات سقز بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.