×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اولین دوره آموزشی بین‌المللی تکافل با حضور مقامات صنعت بیمه کشور و رئیس مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی دبی به صورت حضوری و به زبان انگلیسی با ارائه ترجمه همزمان در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، اولین دوره آموزشی بین‌المللی تکافل از روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ تا روز شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ به زبان انگلیسی و با ترجمه همزمان در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌گردد.

در این دوره ۵ روزه که توسط دکتر محمد زبیر رئیس مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی دبی (CIBE) و خانم یسری رمضان مدیر ارشد منطقه‌ای موسسه الهدی در نیجریه ارائه خواهد شد، حدود ۱۵۰ نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه، مدیران عامل، پژوهشگران و مدیران و کارشناسان صنعت بیمه حضور خواهند داشت و محورهای اصلی شامل «مقدمه و پیشینه تاریخی تکافل»، «پیشرفت‌های اخیر»، «بانک تکافل»، «تکافل در دنیا»، «بازاریابی تکافل»، «تکافل اتکایی»، «الگو‌های تکافل»، «تفاوت تکافل و بیمه رایج»، «چالش‌ها و فرصت‌های تکافل»، «تکافل خرد» و «رعایت اصول شریعت در تکافل» مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان گواهی حضور بین‌المللی اعطا می‌گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.