×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هیئت نظارت مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در راستای برنامه های نظارتی خود برای اولین بار در شرکت دخانیات ایران حضور یافت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، هیئت نظارت بر مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و واحدهای تابعه، در ادامه برنامه های دوره ای نظارتی خود، برای اولین بار در شرکت دخانیات ایران حضور یافت و‌ نشستی با مدیران این مجموعه تولیدی داشت.

در این نشست سیدابوالحسن رضوی؛ رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات، صابر مظاهری؛ رئیس هیئت نظارت صندوق فولاد، خانم جامعی؛ معاون بازرگانی، علیرضا دولتی؛ معاون اداری مالی، فرشید آئینی؛ معاون تولید، حسین آئینی؛ معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی و جمعی از مدیران از جمله حقوقی شرکت دخانیات در کنار پورثانی؛ دبیر و رستمی؛ عضو هیئت نظارت صندوق حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات در سخنانی با بیان اینکه حضور هیئت نظارت و به طور کلی نهادهای نظارتی در این محموعه را به فال نیک می گیریم و آن را اقدامی خوب و مثبت می دانیم، گفت: این حضور، شفافیت عملکرد مدیران خوب، صادق و مجرب شرکت دخانیات را بر همه روشن می کند.

رضوی با تجلیل از عملکرد مدیران شرکت دخانیات دوره جدید مدیریتی، گفت: همه‌ توان مجموعه همکاران ما رفع مشکلات و احیای مجدد این مجموعه بزرگ است.

در ادمه مظاهری؛ رئیس هیئت نظارت صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی، با بیان اینکه وظایف ما با سازمان بازرسی و دستگاه های حراستی متفاوت است، گفت: هیئت از ارکان صندوق و نماینده وزیر در صندوق فولاد است و وظیفه ما طبق اساسنامه صندوق، بررسی کلیه اساسنامه ها، نظارت بر اسناد مالی و گزارشهای حسابرسی، املاک، خط تولید، بازرگانی و غیره است.

وی افزود: فلسفه جلسه امروز اولا؛ استماع گزارشی از وضعیت شرکت و چالشهای پیش رو در بخش های تولید، نیروی انسانی، تأمین مواد اولیه و … ثانیا بررسی چند مورد حقوقی است.

در ادامه این جلسه پورثانی؛ دبیر هیئت نظارت صندوق در سخنانی تاکید کرد که رویکرد ما در این هیئت تسهیل گری برای رفع موانع و حل مشکلات است.

در بخش بعدی معاونان اداری مالی، بازرگانی، تولید، برنامه ریزی و مدیران متبوع شرکت دخانیات گزارشی از وضعیت مالی، نیروی انسانی، تأمین مواد اولیه، بروزرسانی دستگاه ها، تولید، موارد حقوقی، املاک و دارائی ها و غیره ارائه کردند.

بنابر این گزارش اعضای هیئت نظارت صندوق فولاد در ادامه از خطوط تولید و موزه دخانیات بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.