×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره و ناظر مضمون استراتژیک توسعه حوزه بین الملل ، محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول و علیرضا گچ پززاده معاون امور ارزی و بین الملل در محل اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک برگزار شد.

در این جلسه صمد عزیزنژاد بر اهمیت همگامی با تغییرات فضای کسب و کار ارزی و به روزرسانی و انجام به موقع پروژه ها تاکید کرد.

محمد شیریجیان تسریع در اجرای پروژه های ارزی بخصوص مواردی که بر رفع چالش های شعب منجر می‌ شود را مورد اهمیت خواند و از همه همکاران خواست تا جهت دستیابی به این اهداف گام بردارند.

در ادامه این جلسه علیرضا گچ پز زاده معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت ایجاد شده در بازار مبادلات ارزی اخیر برای ارائه خدمات به مشتریان، بر اهمیت و توجه به مناطق مرزی و مبادی ورود ارز جهت رفع نیازهای کشور نیز تاکید کرد.

در این نشست که با حضور معاونان و کارشناسان ادارات کل خارجه، مشارکتها و توسعه شبکه بین الملل، ضمانت نامه های ارزی، سازمان و روشها، مدیریت عملیات بانکی و دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک انجام شد، مدیران پروژه ها به تشریح وضعیت پیشبرد راهکارها و چالش های اجرایی آنها پرداختند.

در پایان از زحمات مدیران پروژه های خاتمه یافته این حوزه نیز قدردانی به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.